fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/07/קלי-פרסטון-גדול.jpg

הטרגדיה של ג’ון טרבולטה: “אשתי היפה קלי הפסידה במאבק נגד סרטן השד”

למרות הקריירה המצליחה בהוליווד ובעל מפורסם, קלי פרסטון חיה תמיד למען התענוגות הפשוטים בחיים: בילוי זמן איכות עם בעלה ג’ון טרבולטה וילדיה. היא הצליחה לשמור על חיי משפחה פרטיים, אך ידעה לא מעט טרגדיות כואבות, לצד אהבה גדולה

1קלי פרסטון וג'ון טרבולטה עם ילדיהם אלה בלו ובנג'מין

קלי פרסטון וג’ון טרבולטה עם ילדיהם אלה בלו ובנג’מין: “הילדים הם אלה שהופכים את החיים נסבלים עבורי”

ביום ראשון השבוע, הרחק מעיני התקשורת והמדיות החברתיות, הלכה לעולמה השחקנית קלי פרסטון, 57, אשתו של ג’ון טרבולטה, לאחר מאבק של שנתיים במחלת הסרטן. “בלב כבד אני נאלץ להודיע כי אשתי היפה קלי הפסידה במאבק שלה נגד סרטן השד”, פרסם טרבולטה בן ה-66 את דבר מותה של האשה שאיתו מזה 29 שנה, בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלו.

“היא נאבקה קרב הרואי, עם אהבה ותמיכה של רבים”, הוסיף טרבולטה. “המשפחה שלי ואני אסירי תודה לרופאים ולאחיות שלה ב’מרכז הרפואי לסרטן אנדרסון’, כמו גם לחברים הרבים והאהובים שהיו לצדה. האהבה והחיים של קלי תמיד ייזכרו. אני לוקח זמן להיות עם ילדיי שאיבדו את אמם, אז אני מתנצל מראש אם לא תשמעו מאיתנו לזמן מה. כל אהבתי, ג’יי טי”.

גם בתם הבכורה של הזוג, אלה בלו, 20, ספדה לאמה: “מעולם לא פגשתי מישהו אמיץ, חזק, יפה ואוהב כמוך. כל מי שהיה לו את המזל להכיר אותך או לשהות לידך, מסכים שהיו לך הילה ואור שגרמו לכל מי שהקיף אותך להרגיש שמח באופן מידי. תודה שהיית שם עבורי. הפכת את החיים ליפים כל כך ואני יודעת שתמשיכי לעשות את זה. אני אוהבת אותך כל כך, אמא”.

נציג המשפחה ציין כי “קלי בחרה לשמור על פרטיות המאבק שלה במחלה ועברה טיפול רפואי במשך זמן מה, נתמכת על ידי בני משפחתה וחבריה הקרובים. “היא היתה נפש בהירה, יפה ואוהבת, שאכפת לה עמוקות מאחרים, שנגעה בכל מי שפגש בה. המשפחה שלה מבקשת לכבד את הצורך שלהם בפרטיות בזמן הזה”.

2קלי פרסטון וג'ון טרבולטה

קלי פרסטון וג’ון טרבולטה: “זה נהדר להיות נשואה לטייס. ג’ון ואני מטיילים בעולם כל הזמן”

איבדה את בנה מהתקף אפילפטי

השחקנית, כך מספרים חבריה הקרובים, בילתה את שנותיה האחרונות בטיפול במשפחתה – הבעל ג’ון טרבולטה, הבת אלה בלו והבן בנג’מין (9). במקביל, תמכה באנשים עם צרכים מיוחדים, תמיכה שהחלה לאחר שבנה הבכור ג’ט, שסבל מאוטיזם, נפטר לפני 11 שנה בגיל 16 כתוצאה מהתקף אפילפטי במהלך חופשת חג מולד משפחתית באיי הבהאמה. בנוסף, בשנתיים האחרונות השתתפה קלי בפרויקטים חברתיים שונים וחשפה אותם במדיות החברתיות.

את טרבולטה, שהיה בעלה השני, הכירה קלי בעת צילומים לסרט “המומחים” בשנת 1987. השניים נישאו בפריז בספטמבר 1991 בטקס שניהל כומר סיינטולוג (בני הזוג חברים בכת הסיינטולוגיה) ומכיוון שטקס נישואים כזה לא הוכר בארצות-הברית, הם נישאו בשנית בפלורידה. טרבולטה היה אז כוכב ענק עם להיטים קולנועיים כמו “קדחת מוצאי שבת” ו”גריז”. טרבולטה, כידוע, הוא גם טייס ומחזיק צי מטוסים לא קטן.

על מותו של בנה ג’ט, סיפרה קלי בעבר: “היתה לי אבידה עצומה בחיים. אף אם לא צריכה לאבד את הבן שלה. אבל אני כאן כדי להגיד שאפשר להתגבר על זה, שאפשר לחיות שוב. יש בי כל כך הרבה אהבה שאני רוצה להעניק אותה לשני ילדיי הנוספים. הם אלה שהופכים את החיים נסבלים עבורי. לאחר שבני הבכור נפטר רציתי להביא לעולם עוד ילד ועשיתי זאת. תמיד רציתי הרבה ילדים. הילדים עוזרים ללב שלך להיפתח. אין כמו אהבה לילד”.

איך היא התגברה על אובדן בנה? “בעזרת המשפחה שלי, בעזרת החברים הטובים שלי”, הודתה בראיון בעבר. “זה היה תהליך. כל אחד מתאבל בדרכו. היו ימים שחשתי שאני טובעת, אבל לאט-לאט הבנתי שאני אוהבת את החיים ונאחזתי בהם. ג’ט תמיד יהיה חלק חשוב בחיי. מי שהצילה אותי היתה הסיינטולוגיה, שמלמדת אותך להקשיב לעצמך, להתחבר לכאב שלך ולאט-לאט להשתחרר ממנו. האנשים בכנסייה שלי פשוט החזיקו אותי בידיים ועזרו לי לצאת מהאובדן הנורא. בזכותם הבנתי שאני רוצה לחיות, שאני אוהבת לחיות, שאני יכולה לצחוק. רוב הזמן אני מאושרת, וזו המתנה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש”.

3קלי פרסטון ובתה אלה בלו

קלי פרסטון ובתה אלה בלו: “אני כל כך אוהבת להיות אמא”

חטפה ירייה מצ’ארלי שין

קלי פרסטון נולדה בהונולולו שבהוואי. כשהיתה בת 17 נבחנה לתפקיד הראשי בסרט “הלגונה הכחולה” אך הפסידה לברוק שילדס. את תפקידה הראשון בטלוויזיה קיבלה ב-1980, בסידרת המשטרה “הוואי חמש-אפס”, בעונה האחרונה שלה.

את עולמה קנתה בזכות תפקידה כארוסה קשת הלב של דמותו של טום קרוז בסרט “ג’רי מגווייר” ב-1996, ובין תפקידיה הבולטים בקולנוע נציין את הסרטים “תאומים”, “מצאת החמה עד צאת הנשמה” ו”הקדוש מכולם”. הסרטים שכיכבה בהם באחרונה היו “החיים והמוות של ג’ון גוטי”, לצידו של טרבולטה, ב-2017, וסרט לצידה של ג’ודי דנץ’ ב-2019.

לגבי האהבות בחייה, קלי היתה נשואה בעבר לשחקן קווין גייג’. השניים התגרשו לאחר שנתיים ב-1987. בנוסף, היתה לה מערכת יחסים קצרה עם ג’ורג’ קלוני. לאחר מכן היתה מאורסת לצ’ארלי שין ב-1990, אך הקשר הסתיים לאחר שירה בה בזרוע בטעות.

בראיון שנתנה קלי לאחת מתחנות הטלוויזיה בארצות-הברית ב-2012, היא סיפרה על אהבתה העצומה לילדיה ועד כמה היא אוהבת להיות אמא:

על ילדיה: “הילדים הם מרכז העולם שלנו. המשפחה שלנו היא הבסיס הכי חשוב בחיים. אני חווה הרבה אושר, וזה תמיד כשאני עם הילדים והבעל וכולנו ביחד לבד. כשאת חולקת עם בן זוגך ילדים משותפים – זה הדבר הגדול ביותר בחיים”.

על לידה בגיל 48: אני כל כך אוהבת להיות אמא. לידת בן הזקונים שלי היתה שונה. אני הרבה יותר חכמה היום, מכירה את עצמי יותר טוב. כיום אני לא שותה יותר, לא מעשנת סיגריות, לא עושה סמים. בעבר עשיתי הרבה מכל אלה. למה הפסקתי? כי בשלב מסוים הבנתי שאני לא במיטבי. היו ימים ששתיתי יותר מדי ולא אהבתי את עצמי כשהייתי עם הילדים שלי. וכשהפסקתי לשתות, קמתי כל בוקר בתחושה נפלאה. אני חושבת שהילדים הופיעו בחיי כדי ללמד אותי איך להיות אשה טובה יותר”.

על להיות אמא: “מה שהכי הפתיע אותי בלהיות אמא זה כמה אהבה אתה יכול להכיל בתוכך. שלושת ילדיי לימדו אותי המון. הם מהווים עבורי השראה, הם כל כך חכמים, דואגים. לג’ט היה הלב הכי גדול שיש. כשיש לך ילד עם צרכים מיוחדים זה משתלט לך על החיים וכל מה שאת רוצה הוא לעזור לו, להעניק לו את כל הסיכויים להצליח בחיים, להגשים לו את כל החלומות”.

על בעלה, ג’ון טרבולטה: “זה נהדר להיות נשואה לטייס. ג’ון ואני מטיילים בעולם כל הזמן. יש לו רישיון כמעט 30 שנה. בביתנו באוקלה, צפון פלורידה, יש מסלול צמוד למטוסים. הוא הטיס אותנו בכל רחבי העולם – רוסיה, דרום אפריקה, אוסטרליה, טהיטי, בריטניה, ארצות-הברית והמזרח הרחוק”.

צילומים: אינסטגרם

;