fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/12/מאפרות-מובילות-לגיל-40.jpg

6 המאפרות המובילות בארץ לנשים בנות 40 פלוס

וגם: שגיאות האיפור הנפוצות מעל גיל 40, ומספר טיפים וטריקים שישדרגו את הלוק שלך בענק

מאת: לימור אזולאי

1נטע סקלי

נטע סקלי. השיקה תרסיס מהפכני להנחה על הפנים לפני המייק-אפ

נטע סקלי: משפיעה על מגמות איפור חדשות

גיל: 46.

קילומטראז’ מקצועי: 16 שנה.

רזומה: הגיעה לתחום האיפור בגיל 30 אחרי לימודי אמנות באוניברסיטה, קריירה בתחום התיירות ושנתיים לימודי ציור בסין. נטע סקלי סיימה לימודי איפור בישראל וזמן קצר אחרי כשחברת “מאק” עשתה עלייה לישראל – היא הצטרפה לחברה. כבר שנים שהיא  משמשת סניור ארטיסט של החברה בישראל ואחראית על כל המאפרים. בתוקף תפקידה, סקלי משפיעה על מגמות איפור חדשות ועל טרנדים בעולם. היא נוטלת חלק פעיל בשבועות אופנה בינלאומיים, בין השאר איפרה על הסט של “ויוויאן ווסטווד”, “מוסקינו” ו”אנטוניו מאראס”. היא מעבירה כיתות אמן בחו”ל ויוצרת תכנים באון ליין.

תחום: כלות, מגזינים, ביוטי, אירועי אופנה ואיפור בארץ ובחו”ל.

מאופרות מפורסמות: לאה שנירר, טיטי איינאו, טריני וסוזנה.

בקטנה: השנה השיקה תרסיס מהפכני בשם “פיקס מג’יק רדיאנס” להנחה על הפנים לפני המייק-אפ, שעל פיתוחו עבדה במשך שנתיים. התרסיס מעניק לעור לחות ומראה עור זוהר וזוכה להצלחה בכל העולם.

2מורן סטויצקי

מורן סטוויצקי. עיצבה גם קולקציית תכשיטים

מורן סטוויצקי: מתחזקת ערוץ יוטיוב ומדגימה איפורים

גיל: 38.

קילומטראז’ מקצועי: 12 שנה.

רזומה: נחשפה לראשונה כדוגמנית, ובהמשך כשחקנית (זואי ב”שמש”) וכמגישת טלוויזיה (Y בלילה), אך פרשה במוקדם מעולם השואוביז. אחרי לימודי איפור אצל נטשה דנונה, ידעה שזה יהיה עיסוקה בחיים, היא לימדה שם איפור, לפני שפנתה לדרך עצמאית משגשגת. היתה לה תוכנית בערוץ האופנה, היא מתחזקת ערוץ יוטיוב משלה עם עשרות אלפי כניסות שבו היא מעלה סרטונים ומדגימה סוגי איפור לכל מטרה. ב-2017 ליוותה את אשלי גרהאם בביקורה בישראל.

תחום: תצוגות אופנה, קמפיינים, כלות, ביוטי.

מאופרות מפורסמות: בר רפאלי, נטע גרטי, איילת זורר, מיכל אנסקי, שירלי בוגנים, ניבר מדר.

בקטנה: עיצבה קולקציית תכשיטים למותג AMBERJACK.

3חן אלקבץ

חן אלקבץ. עיצבה מברשת איפור מיוחדת לחיטוב הפנים

חן אלקבץ: מעבירה כיתות אמן למאפרים 

גיל: 35.

קילומטראז’ מקצועי: 15 שנה.

רזומה: נחשפה לראשונה לתחום כדיילת יופי בחופשת הקיץ בגיל 15 והבינה שזה הייעוד שלה. בגיל 20 החלה בלימודי איפור והמשיכה בהשתלמויות בכיתות אמן בארץ ובחו”ל ועבדה כמאפרת ראשית ומפתחת מוצרים ב”סופט טאץ'”. מעבירה כיתות אמן למאפרים.

תחום: כלות, צילומי אופנה וביוטי.

מאופרות מפורסמות: שרה נתניהו, מריה קארי, גלית גוטמן, שני כהן, מיה דגן, מורן אטיאס.

בקטנה: יש לה חנות משלה וגם קו מוצרים יוקרתי תחת שמה, בשםLUXURY MAKE UP  שיצא לשוק אשתקד וגם מברשת איפור מוצלחת במיוחד, לחיטוב הפנים.

4נגה תמיר

נגה תמיר. איפרה בתצוגות של “דולצ’ה גבאנה” ו”ורסאצ’ה”

נגה תמיר: משלבת בין אופנה ליופי

גיל: 39.

קילומטראז’ מקצועי: 18 שנה.

רזומה: החלה ללמוד איפור בגיל 20 אצל עדה לזורגן, עזבה לטובת לימודי עיצוב אופנה בבית ספר מרנגוני במילאנו, אבל חזרה לעולם האיפור. שימשה מספר שנים כאסיסטנטית של המאפר הוותיק המצליח אסף באבו לפני שיצאה לדרך עצמאית.

תחום: קמפיינים גדולים, תצוגות אופנה בארץ ובעולם, כלות, ביוטי ואיפור אמנותי.

מאופרות מפורסמות: נועם פרוסט, דנה זרמון, שביט ויזל.

בקטנה: היתה חלק מהצוות של אחת המאפרות הגדולות ביותר בעולם כיום, פאט מקגראת’, בתצוגות של “דולצ’ה וגבאנה” ו”ורסאצ’ה” במסגרת שבוע האופנה האיטלקי.

5ענת רזמוביץ

ענת רזמוביץ (מימין). יש לה מאגר של מאפרים ומעצבי שיער שמגיע עד הבית

ענת רזמוביץ: מעבירה סדנאות אישיות ובקבוצות

גיל: 40.

קילומטראז’ מקצועי: 20 שנה.

רזומה: בוגרת בתי ספר לאיפור בישראל ובלונדון, עבדה עם מעצבים בינלאומים, כמו “לורנזו רוסי” ו”מילנובה” ובתצוגה של “ורסאצ’ה” במילאנו. היא גם יזמית מוערכת בתחום, הבעלים של HAIR AND MAKE UP EXPRESS שיש לו מאגר של מאפרים ומעצבי שיער שמגיע עד הבית. כמו כן, מעבירה כיתות מאסטר למאפרים ישראלים וסדנאות אישיות ובקבוצות.

תחום: כלות, מגזיני אופנה, הפקות טלוויזיה.

מאופרות מפורסמות: אניה בוקשטיין, יובל שרף, שיר אלמליח, בר זומר, נטלי דדון.

בקטנה: לאחרונה השיקה קורס איפור און ליין תחת השם GLAM IS EASY שמלמד איך להתאפר בימי הקורונה.

6אדווה אלמקיאס

אדווה אלמקיאס. נחשבת למאפרת מקורית ופורצת דרך

אדווה אלמקיאס: אחת לשנה היא מעבירה כיתת אמן נחשקת

גיל: 34.

קילומטראז’ מקצועי: 14 שנה.

רזומה: כוכבה דרך מיד אחרי סיום לימודי איפור. עסקה בהוראת איפור במשך חמש שנים, נחשבת למאפרת מקורית ופורצת דרך שמרבה בנסיעות עבודה בעולם. בין השאר עבדה עם  “לורנזו רוסי” ו”מילנובה”, כוהנת האיפור פאט מקגארת’ עקבה אחרי עבודותיה והזמינה אותה לאפר בתצוגות הגדולות של מותגי העל בעולם וקים קרדשיאן מציגה מעבודותיה באינסטגרם שלה. אחת לשנה היא מעבירה כיתת אמן אליה נוהרים מאפרים מכל הארץ. היא בעלת סטודיו לאיפור, פיתחה מותג ריסים משלה,PRO LASHRS , שנמכר בחנות האון ליין שלה לכל העולם.

תחום: כלות, הפקות אופנה וטלוויזיה, שערי מגזינים.

מאופרות מפורסמות: נטלי דדון, ירדן הראל, רינת גבאי, הבלוגרית האיטלקייה הנודעת קיארה פראני.

בקטנה: היא כוכבת רשת עם יותר מחצי מיליון עוקבים באינסטגרם.

עוד ברשימה: מיקי בוגנים, שירלי ויינר, גלית ורטהיים, עדה לזורגן, לימור חייל, ורד ספיבק, תהילה גוטליב, הלן אמויאל, אסף באבו, נאור אפל.

5 טעויות איפור שנשים בנות 40 פלוס עושות

מאפרות מובילות בעולם, המתמחות באיפור בנות 40 פלוס, משתפות אותנו בכמה משגיאות האיפור הנפוצות ביותר שנשים מעל גיל 40 עושות – בתוספת כמה טיפים וטריקים שירימו בגדול את משחק האיפור שלך.

שגיאה מס’ 1: לא מטפחות את העור לפני האיפור

נשים מעל גיל 40 מצפות שהאיפור שלהן יעשה את כל העבודה בשבילן. לא משנה כמה את מיומנת, האיפור הטוב ביותר בעולם ייראה לא טוב על עור לא נקי, מטופח ובריא מתחת. לפני שאת מתאפרת, נקי היטב את עור הפנים ושימי קרם לחות, בהתאם לסוג העור שלך. איפור ייראה טבעי יותר על עור נקי ועשיר בלחות. זיכרי: קמטים וקמטוטים בולטים יותר על עור יבש.

שגיאה מס’ 2: לא מורחות נכון את המייק-אפ

מייק-אפ שנמרח בצורה לא אחידה על עור הפנים אינו מחמיא בכל מצב, אבל נראה גרוע במיוחד על עור בוגר יותר. נשים רבות מורחות את המייק-אפ עם אצבעות הידיים ולעיתים קרובות מפספסות נקודות או יוצרות קווי תיחום לא נכונים. במקום לטפוף עם האצבעות, נסו מברשת בסיס עבה, אך רכה, שתניח את המייק-אפ על פנייך באופן שווה. את יכולה לנסות עם מברשת יבשה או רטובה, מה שמעניק לפנייך מראה טוב יותר.

שגיאה מס’ 3: תקועות עם אותו לוק במשך שנים

נשים רבות רגילות לאותה שיגרת טיפוח ולאותם מוצרים שהן משתמשות בהם מאז התיכון. יום אחד, 20 שנה אחרי, את מתעוררת ומגלה שהמראה שלך ממש מיושן. עכשיו, את לא חייבת לעשות מהפך מוחלט, אלא לבצע שינויים קטנים. למשל, החליפי את האייליינר השחור בגוון חום, מלאי את הגבות בעזרת צללית ייעודית התואמת את צבע הגבות שלך, החליפי את השפתון האדום לגוון רך יותר. שינויים קטנים עושים הבדל גדול.

שגיאה מס’ 4: לא מדגישות נכון את העיניים

הטיפ הראשוני הוא: סלסלו את הריסים. זו דרך ממש פשוטה ומידית לפקוח את העיניים ולהיראות נמרצות יותר, כאילו שני העשורים האחרונים פשוט מעולם לא קרו. בנוסף, אזור העפעפיים שלנו משתנה והעיניים מתחילות להיראות נפולות. כדי “להרים” אותן מומלץ להשתמש בצלליות בגוון ניוד על העפעפיים ומתחת לקשת המצח. בהמשך, מישחי גוון בינוני עד כהה בקפל העפעפיים ומעלה, כדי לגרום לעינייך להיראות מלוכסנות יותר.

שגיאה מס’ 5: משתמשות בשפתונים יבשים מדי

שפתונים יבשים במראה מעט עלולים לייבש את שפתייך ולהדגיש את הקמטוטים שבהן. מעל גיל 40 מומלץ להשתמש בשפתונים שמכילים לחות, שיעניקו לשפתייך מראה נקי יותר ומלא ברק. בנוסף, אל תשתמשי בשפתונים בהירים מדי שיגרמו לשפתייך להיראות צרות יותר.

;