fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/11/מעיין-גדול.jpg

מנחת הטלוויזיה מעיין אדם נפרדה בסוף השבוע האחרון מבן זוגה הצעיר ממנה בחמש שנים

סוף שבוע קשה עבר על מנחת הטלוויזיה מעיין אדם, שנפרדה מבן זוגה אסיף אלקיים אחרי שנה וחצי של אהבה גדולה. אדם, 33, רוצה לממש עכשיו את האמהות לפני שיהיה מאוחר מדי, גם אם זה אומר לוותר על החבר הכי טוב שלה בעולם, שלדבריה הוא בעצמו עדיין ילד. הו, בייבי בייבי

1מעיין אדם ואסיף אלקיים בימים טובים יותר

מעיין אדם ואסיף אלקיים בימים טובים יותר. “הסוף כואב וידוע מראש”

מנחת הטלוויזיה מעיין אדם, 33, הנמנית על הפאנליסטיות של ניב רסקין בתוכנית הבוקר של קשת 12 ומככבת גם בתוכנית “חי בלילה” של נדב בורנשטיין, נפרדה בסוף השבוע האחרון מבן זוגה אסיף אלקיים, 28, לאחר שנה וחצי של אהבה גדולה ויציבה.

בפוסט מרגש ואמיץ באינסטגרם שיתפה מעיין את 73 אלף עוקביה בבשורה העצובה, בצירוף תמונה שבה היא ואסיף נראים לפני צלילה בים עם מיכלי חמצן על גבם, וכתבה “אתחיל מהסוף – אסיף ואני נפרדנו”. כוכבת “הישרדות וי.איי.פי” הודתה כי “הלב שלי שבור והחולצה רטובה מדמעות”.

וכך היא כתבה: “כשרק הכרנו, אמרתי לו ש’אנחנו נוסעים לתוך קיר’ והסופר שלי הבין בדיוק למה התכוונתי – הסוף כואב וידוע מראש. למה? כי הוא רק התחיל את החיים ואני רוצה ילד אתמול. תהום בינינו. הוא השיב שכן יכול לראות את עצמו ‘אבא’ בתוך שנה וחצי-שנתיים, וזה הספיק לי כדי לקפוץ ראש. שחינו בתוך מי התהום המתוקים האלו שנה וחצי, מאושרים מאוד”

2מעיין אדם ואסיף אלקיים. שנה וחצי של אהבה ענקית וחברות אמיתית

מעיין אדם ואסיף אלקיים. שנה וחצי של אהבה ענקית וחברות אמיתית

“התאהבתי בו עד כלות, הוא כל מה שיכולתי לחלום עליו, זוגיות בונה, שמחה, ומקדמת. מלאת חום, פרגון, תשוקה ואוזן קשבת. אבל גבר החלומות שלי לא רוצה ילד בעתיד הקרוב, הוא עדיין ילד בעצמו (לדעתו). ואני מרגישה שאתחרט כל חיי אם לא יהיו לי ילדים, אני תיכף בת 33, עליי לקחת אחריות, זו משימת חיי ואת הזמן לא אוכל להשיב לאחור.

“אני אהיה אמא לפני שיהיה מאוחר מדי גם במחיר הכבד מנשוא – לוותר על החבר הכי טוב שלי בעולם. הלב שלי שבור, החולצה רטובה מדמעות. ‘אל תסעו לתוך קירות’. מוקדש לכל האמהות ששילמו מחירים בדרך, ולך”.

הפוסט של מעיין אדם זכה תוך זמן קצר ליותר מ-16 אלף לייקים ובלמעלה מאלף תגובות תמיכה, בין השאר גם מחבריה בתקשורת. למשל, לירון שמם, גם היא מהפאנל של רסקין, כתבה לה: “גם אני עשיתי פעם החלטה כזו, והנה תראי אותי היום. תעברי את הכאב, תמשיכי עוד קצת ימינה, עוד כמה דמעות שמאלה, ובסוף אני מחכה לך עם טיטולים”.

צילומים: אינסטגרם

;