fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/12/תערוכה-גדול.jpg

ניסים ונפלאות: תערוכת אומנים יוצאי ברית המועצות לשעבר מוצגת בהיכל התרבות במודיעין

ציירים, פסלים, אמני זכוכית ויוצרי בובות חוגגים את הנובי גוד, המסמן מעבר לשנה אזרחית חדשה, בתערוכה “ניסים ונפלאות”, המוצגת בהיכל התרבות במודיעין. 15 אמנים בתערוכה אחת, הכניסה חופשית

צילום: נדיה דגילוב

1יצירות מתוך התערוכה ניסים ונפלאות בהיכל התרבות מודיעין

יצירות מתוך התערוכה “ניסים ונפלאות” בהיכל התרבות מודיעין

דצמבר, כידוע, נחשב כחודש של ניסים ונפלאות, שבמהלכו העם היהודי חוגג את נס חג החנוכה ואילו יוצאי ברית המועצות לשעבר חוגגים במהלך החודש את הנובי גוד, המסמן מעבר לשנה אזרחית חדשה.

כחודש אגדות וסיפורים, חלומות ופנטזיה, נפתחה השבוע בהיכל התרבות מודיעין, תערוכה לקהל הרחב,  בשם “ניסים ונפלאות”, בשיתוף עמותת  Unity Art – המאגדת אומנים יוצאי ברית המועצות לשעבר.

במסגרת התערוכה משתתפים כ-15 אמנים, ביניהם ציירים, פסלים, אמני זכוכית ובובאים (יוצרי בובות), שמציגים לראשונה את האוספים שלהם. המבקרים בתערוכה יוכלו לטייל בין נופי אגדות ופינות קסומות, של מיגוון יצירות אומנות מגוונות.

2יצירות מתוך התערוכה ניסים ונפלאות בהיכל התרבות מודיעין

בין האומנים המציגים: בוריס ביליס, שציוריו המרתקים והמהפנטים נולדו מתוך כוס קפה, בסוג של יצירה ייחודית שפיתח בעצמו על ידי יצירת דימויים ממשקעי הקפה והפיכתם ליצירות מדהימות; נטליה ורובלבסקי, אמנית אופנה היוצרת ציורים בצבעי אקריליק על בדי קנבס; אינה קטלר, אומנית זכוכית, שבין יצירותיה ניתן למצוא פמוטים מיוחדים במינם, תמונות תלת-מימד בטכניקת פיוז’ן, פסלי זכוכית, תכשיטי זכוכית ועוד.

בפתיחת התערוכה הושק גם ספרה של הסופרת טטיאנה קורן עם ספרה החדש “מה למדתי היום?”, המתמקד בגילוי סודות החיים, אהבה עצמית ואושר אישי, שבו כל אחד יכול לפגוש את עצמו. הכניסה חופשית לקהל הרחב במשך כל ימות התערוכה. התערוכה תינעל ב-3.1.20.

היכל התרבות מודיעין, עמק דותן 49, מודיעין.

4יצירות מתוך התערוכה ניסים ונפלאות בהיכל התרבות מודיעין

5יצירות מתוך התערוכה ניסים ונפלאות בהיכל התרבות מודיעין

7יצירות מתוך התערוכה ניסים ונפלאות בהיכל התרבות מודיעין

8יצירות מתוך התערוכה ניסים ונפלאות בהיכל התרבות מודיעין

 

;