fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/06/ביכורי-גדול.jpg

ביכורי תרבות: פסטיבל שבועות של משרד התרבות יוצא לדרך

משרד התרבות והספורט ומרכז ההסברה, בראשות השרה מירי רגב, מציע שלל אירועי תרבות שיתקיימו בארבע מועצות אזוריות בדרום ובצפון – מועצה אזורית עמק חפר ומועצה אזורית מטה אשר ביום שישי הקרוב (07.06.19) וכן במועצה אזורית עמק המעיינות ומועצה אזורית שדות נגב באיסרו חג יום שני (10.06.19)

להקת טררם

להקת “טררם סטגדיש” שתופיע בפסטיבל בחג השבועות

פסטיבל התרבות, בחסות משרד התרבות והספורט, יתקיים במהלך חג השבועות תחת הכותרת: “ההתיישבות – הסיפור הישראלי של כולנו” ויציע אירועי הצדעה להתיישבות בנגב ובגליל, המזוהה עם ההתיישבות העובדת ותוצריה. אטרקציות ופעילות חווייתית רבות מחכות לאלפי המבקרות והמבקרים באתרים בצפון ובדרום.
באתרי הפסטיבל השונים יוקם מתחם חוויתי חדשני, שיאפשר הצצה קסומה לסיפור ההתיישבות הישראלי, תוך השתתפות פעילה באורח דיגיטלי. לצד מתחם חדשני, יתקיימו הופעות של להקות אורח ולהקות מקומיות, שירה ארץ ישראלית וסרטון “הסיפור הישראלי”, אשר יחשוף את הציבור הרחב לסיפור ההתיישבות הישראלי, פועלו ותרומתו לצמיחתה של ארצנו.

שרון חזיז

הזמרת שרון חזיז תנחה את האירועים. צילום: ערן לוי

את האירועים ינחו שרון חזיז ואסף אשתר. עוד תופיע במסגרת האירועים להקת “טררם סטגדיש”. המשתתפות והמשתתפים עצמם יוכלו לקחת חלק פעיל בשעשועון לכל המשפחה בנושא ההתיישבות וחג השבועות, ליהנות מפעילות חווייתית, המותאמת לגילאים השונים, כמו מתחם חומה ומגדל, מתחם חקלאי ומתחם “מציירים התיישבות” המיועדים לילדים. כל זאת לצד פעילות אינטרקטיבית-טכנולוגית באמצעות עשרות משקפי מציאות מדומה, אשר יאפשרו להשתלב במשחק תלת-מימד ברוח ההתיישבות וסיור וירטואלי ייחודי בין נופי ארץ ישראל.

אסף אשתר

לצידה של חזיז, ינחה גם אסף אשתר. צילום: סלי פרג’

שרת התרבות והספורט מירי רגב, אמרה: “אירועי ‘סיפור ישראלי’ יאפשרו לחוות את ‘ביכורי ארצנו’ ואת סיפורי ההתיישבות שלנו במיגוון הפעלות מרתקות לכל המשפחה. בארבע השנים האחרונות הובלתי שפע של אירועים בחינם ברחבי הארץ במטרה להנגיש תרבות וספורט מתחת לבית. אני גאה, שאירועים אלה מביאים לידי ביטוי לא רק את העושר התרבותי שלנו אלא גם את החיבורים שלנו למורשת הישראלית, על המגוון העצום שבה”.

השרה מירי רגב

מירי רגב: “האירועים יביאו לידי ביטוי את העושר התרבותי שלנו”. צילום: משרד התרבות והספורט

;