fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/10/סרטן-השד-scaled.jpeg

מי הגיע לפתיחת התערוכה להעלאת המודעות לחשיבות בדיקות וגילוי מוקדם של סרטן השד?

החלימו מסרטן השד והגיעו לפתיחה: עינת שרוף, שרון חזיז, טל מן, מירית גרינברג, יאנה דרום והילה אלרואי

צילום: אור גפן

האיוונט: פתיחת התערוכה החברתית “חלומות בוורוד”, שאצרו גילי סיוון-כהן ויואב מאיר, לרגל חודש המודעות לסרטן השד. התערוכה נפתחה בשיתוף עמותת “אחת מתשע” ומוצגים בה צילומים של נשים מפורסמות שהחלימו מסרטן לבושות בשמלות ורודות בהשראת הסרט הוורוד. הלוקיישן: קניון עופר רמת-אביב. בגסטרונומית: ארוחת בוקר של “קפה אלברט”.

עשו כניסה: ליאורה עופר, יו”ר קבוצת מליסרון; דוד בן משה, מנכ”ל קניון עופר רמת-אביב; טלי רוזין, מנכ”לית עמותת “אחת מתשע”; שונית חמד ששמחה לפגוש את עמוס לוזון, בן זוגה של חברתה הטובה אירית רחמים; עדה תומר-אושרת, מעצבות הפנים אתי ונדרמולן ושרון בן דוד, ועוד.

בלטו בפתיחת התערוכה הנשים שהחלימו מסרטן השד והצטלמו: יאנה דרום, בלוגרית לייפסטייל ואופנה ובעלת רשת חנויות לאבזרים ומוצרי אופנה למתמודדות עם סרטן השד; הילה אלרואי, ראש דסק הבריאות בחדשות 13; עינת שרוף, שהגיעה עם בתה ירדן והנכד החדש, ואמרה כי מטרת התערוכה היא להעלות את המודעות לחשיבות של בדיקות וגילוי מוקדם של סרטן השד, בנוסף לגיוס תרומות עבור עמותת “אחת מתשע”.

שרון חזיז סיפרה כי המחלה תפסה אותה בגיל 36, עד אז היתה בן אדם חרדתי שלא טופל וכיום היא יודעת שיש קשר הדוק בין הנפש לתחלואה; מירית גרינברג, מלכת היופי של ישראל לשנת 1997, סיפרה על המחלה שלה והדגישה כי התערוכה חשובה להזכיר לכל אחת מאיתנו ללכת להיבדק; טל מן  הדגישה כי התערוכה פתוחה לקהל הרחב עד סוף חודש אוקטובר בקניון רמת-אביב והביעה תקווה שנשים רבות מכל רחבי הארץ יגיעו לצפות בה וילכו להיבדק.

1מימין מירית גרינברג טל מן ליאורה עופר עינת שרוף ושרון חזיז צילום אור גפן

מימין לשמאל: מירית גרינברג, טל מן, ליאורה עופר, עינת שרוף ושרון חזיז

2מימין טלי רוזין עינת שרוף טל מן דוד בן משה מירית גרינברג ושרון חזיז צילום אור גפן

מימין לשמאל: טלי רוזין, מנכ”לית עמותת “אחת מתשע”; עינת שרוף; טל מן; דוד בן משה, מנכ”ל קניון עופר רמת-אביב; מירית גרינברג ושרון חזיז

3מימין עינת שרוף שרון חזיז טל מן הילה אלרואי ומירית גרינברג צילום אור גפן

מימין לשמאל: עינת שרוף, שרון חזיז, טל מן, הילה אלרואי ומירית גרינברג

4יאנה דרום

יאנה דרום

5שרון חזיז

שרון חזיז

6הילה אלרואי

הילה אלרואי

7טל מן

טל מן

8גילי סיוון כהן

גילי סיוון-כהן

9יואב מאיר

יואב מאיר

10שונית חמד ועמוס לוזון

שונית חמד ועמוס לוזון

11עדה תומר אושרת

עדה תומר-אושרת

12שרון בן דוד אתי ונדרמולן

מעצבות הפנים שרון בן דוד ואתי ונדרמולן

 

;