fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/קורין-גדול.jpg

קורין גדעון: “לא מבינה איך נשים פוגעות בנשים”

קורין גדעון היא אשת טלוויזיה מצליחה, פאשניסטה מובילה, בעלת ביטחון עצמי, אבל גם היא לא היתה מוכנה לרגע שבו מעצבת אופנה מובילה אמרה לה: הקרסוליים שלך רחבים”. עכשיו היא עונה לה

קורין גדעון

התמונה שהעלתה קורין גדעון לפוסט בשמלה בעיצובה של ג’ולי וינו, שלא היא המעצבת הבוטה

וכך כתבה קורין גדעון באינסטגרם שלה:

“לא מזמן הגעתי לפגישה אצל אחת המעצבות המובילות בתעשיית האופנה לקראת הגמר של 2025. כל כך מובילה שהיא כנראה הרגישה מאוד בנוח לירות לעברי מיד כשהתיישבתי מולה: “הקרסוליים שלך רחבים”.

כן, אמרה לי את זה אשה. לא גבר גס רוח. אלא אשה, שיודעת כמה רגיש עבור כל אחת מאיתנו עניין הדימוי העצמי. ועוד אשה שמעצבת שמלות לנשים אחרות. דווקא היא כל כך ארסית כלפי אשה אחרת.

עכשיו עיזבו אותי, שבאמת אחרי שנים הגעתי למצב שבו אני מתה על איך שאני נראית וחוגגת כל דבר בגוף שלי, כולל הקרסוליים שלי שהם בכלל לא רחבים אלא פשוט מושלמים!!! אני, חשתי רחמים כלפי אותה מעצבת שבטח כל כך שונאת את עצמה ובגלל זה חשה צורך להנמיך אחרות. אבל מה היה עובר על בחורה עם פחות ביטחון, צעירה יותר, פגיעה יותר? היא היתה יוצאת מצולקת.

אשה נוספת שהיתה שם הצדיקה בפניי מאוחר יותר את המעצבת ואמרה: “היא בעלת מקצוע, זה כמו רופא שמאבחן אותך ואומר מה הוא רואה”. אז ראשית, לרופא הולכים כדי שיאבחן בעיה. למעצבת לא. מה גם שקרסוליים רחבים זאת לא מחלה מסוכנת! שנית, יש דרך להגיד כל דבר. זה יחמיא לך יותר או זה יחמיא לך פחות… ולא להטיח בלקוחה פגמים (אמיתיים או דמיוניים). ולבסוף, ה-עבודה של מעצבת זה להרים ללקוחה, להעצים אותה, לגרום לה להרגיש טוב עם עצמה.

ממילא קשה לנו הנשים להגיע לשלמות עם עצמנו. למה שלפחות לא נקל זו על זו?

מיותר לציין, שלא מדובר בג’ולי וינו, המעצבת המהממת שאני לובשת את השמלה שלה בתמונה”.

;