fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/קיילי-גדול.jpg

“עשיתי את המיליונים לבד. הוריי הפסיקו לממן אותי בגיל 15”

קיילי ג’נר, 21, האחות הקטנה של שבט קרדשיאן-ג’נר ומי שהונה מוערך ב-900 מיליון דולר, מככבת החודש על שער מגזין “אינטרוויו” הגרמני ומגלה: “התחלתי את עסקי הקוסמטיקה שלי מהכסף שלי ואני גאה בכך. הוריי הפסיקו לממן אותי בגיל 15. אין דולר אחד בחשבון הבנק שלי שהוא ירושה”. מאז השיקה שלוש ערכות שפתיים לפני שנתיים, היא בדרך להפוך למיליארדרית הצעירה ביותר בעולם ולהתעלות על מארק צוקרברג שעשה זאת בגיל 23

על שער מגזין "אינטרוויו" הגרמני. לא מפסיקה להמציא לוקים מחדש

על שער מגזין “אינטרוויו” הגרמני. לא מפסיקה להמציא לוקים מחדש

מאז כיכבה בשנה שעברה על שער מגזין “פורבס” שהכתיר אותה כ”מיליארדרית הצעירה בעולם”, קיילי ג’נר, 21, ממשיכה לעשות כסף ולהצטלם למגזינים ברחבי העולם. החודש היא מופיעה על שער “אינטרוויו” הגרמני ומגלה: “לא קיבלתי כסף מהוריי אחרי גיל 15. את החברה שלי הקמתי מהכסף שלי, אין דולר אחד בחשבון הבנק שלי שהוא ירושה ואני מאוד גאה בזה”.

ג’נר, שעלתה על אחותה הגדולה קים קרדשיאן-ווסט כחברה הרווחית ביותר במשפחה (קים שווה “רק” 350 מיליון דולר), הפכה את הרעיון שלה להשיק ערכות שפתיים לעסק בהיקף של 900 מיליון דולר בתוך שנתיים. “תמיד אהבתי להתאפר ולא תמיד מצאתי את המוצרים שרציתי, אז החלטתי לייצר שלוש ערכות שפתיים עם הגוונים שאני אוהבת”. היא מספרת. “מעולם לא חשבתי שזה יכול לקרות. האמנתי ב’קיילי קוסמטיקה’, אבל בהתחלה אפילו לא ידעתי למה אני נכנסת. נכון, היתה לי פלטפורמה ענקית והמון אוהדים ברשתות החברתיות, אבל לא דמיינתי כזאת הצלחה. הערכות הראשונות נמכרו תוך דקות, תוך קריסה של האתר שמכר אותן. זה מדהים, זה פרוע, ולהיות הצעירה ביותר שעושה את זה זו ברכה. עכשיו אני רוצה להתמקד לתת בחזרה לאנשים ולהמשיך לעשות דברים שאני אוהבת”.

קיילי ג'נר בקארה אופנתי ושפתיים אדומות

קיילי ג’נר בקארה אופנתי ושפתיים אדומות

מאז, היא לא מפסיקה לייצר ערכות איפור שונות שנחטפות במהירות. עד היום נמכרו מוצריה בלמעלה מ-800 מיליון דולר, כש-100% מהחברה נמצאת בבעלותה. מלבד אימפריית הקוסמטיקה, קיילי עושה כסף מהתוכנית המשפחתית “משפחת קרדשיאן” (המשודרת ב-160 מדינות בעולם) מהמלצות על מוצרים של חברות שונות, משותפות עם אחותה קנדל במותג האופנה “קנדל+קיילי”, מהיותה הפרזנטורית של “פומה” ועוד.

עם זאת, קיילי מודה שהיא לא מגדירה את עצמה לפי שווי נכסיה: “אני לא מגדירה את עצמי לפי מה שיש לי, לא מתעוררת אפילו לחשוב על זה”. וכן, היא גם הפכה לאמא בגיל צעיר, כשפני כשנה ילדה את בתה סטורמי מיחסיה עם טרוויס סקוט.

קיילי בקארה בלונדיני

קיילי בקארה בלונדיני

קיילי בבלונד שופע

קיילי בבלונד שופע

קיילי בשיער צבוע לכחול

קיילי בשיער צבוע לכחול

קיילי בטוטאל לוק ורוד

קיילי בטוטאל לוק ורוד

קיילי המלכה!

קיילי המלכה!

צילומים: “אינסטגרם”

;