fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/08/ציפי-חדש.jpg

שוברת את הרשת: כך הפכה ציפי שביט בגיל 72 לאושיית אינסטגרם!

רק לפני חודש פתחה ציפי שביט, 72, חשבון באינסטגרם וכבר יש לה 14,000 עוקבים. תוך חודש ו-51 פוסטים הפכה לאושיית רשת תוססת והיא נהנית מכל רגע. בכל יום היא מעלה סרטון או פוסט, רוקדת להנאתה, מספרת בדיחות ומחלקת טיפים לחיים טובים עם המון הומור. שלשום חגגה שביט 44 שנות נישואים לאבישי דקל וכתבה: “הייתי חוזרת על הכל שוב, עם אותו גבר ואותם ילדים”

ציפי שביט ואחד מנכדיה

ציפי שביט ואחד מנכדיה. יש לה אמביציה ג’ינג’ית של צעירה בת 20

בדף האינסטגרם החדש שלה, שיש לו כבר 14,000 עוקבים, ציפי שביט, 72, מגדירה את עצמה: שחקנית, זמרת וסבתא. מבחינתנו, היא גם אחת הקומיקאיות הטובות בארץ ובטח האשה הכי משעשעת שמצחיקה ללא הפסקה. שביט אולי היתה הילדה הכי קטנה בכיתה, אבל היא האשה הכי גדולה בבידור הישראלי, גם לילדים וגם למבוגרים.

בימים אלה מככבת שביט, שקיבלה לא מכבר פרס מפעל חיים מארגון אמני ישראל, בהצגה “אמי הגנרלית” שרצה בכל הארץ. באחרונה ראינו אותה בפרויקט יוצא דופן בכל הקריירה ארוכת השנים שלה – בסידרה “המדובב” שבה גילמה את דמותה של ראשת ארגון פשע קווקזי. ואם זה לא מספיק, בגיל 71, למדה לראשונה בחייה לתפעל אקדח.

ציפי שביט ובעלה אבישי דקל

ציפי שביט עם בעלה אבישי דקל: “אבישקי אומר שאני כמו כיפה, לפעמים הוא מנשק אותי אבל רוב הזמן אני יושבת לו על הראש”

והיא לא עוצרת. לפני יומיים חגגה שביט 44 שנות נישואים עם אבישי דקל, המנהל האישי שלה, שיחד יש להם שני ילדים, אסף ותמר, ושישה נכדים. באינסטגרם שיתפה: “היום אנחנו נשואים 44 שנים. אמיתי!!! לא און-ליין. הייתי חוזרת על הכל שוב, בדיוק עם אותו גבר ואותם ילדים, אהבות חיי.

“אנחנו הכי שונים בעולם. אני חיית ריגושים ועושה מכל נאד אירוע ואבישקי הכי מאושר כשהוא רוכב על אופניים בראש ציפור. אני רואה תוכניות בישול ואבישקי רוטט מהטור דה פראנס. אבישקי טבעוני ואני מקבלת זיקפה מגלידה טובה. אני מבייצת כשאני בסייל של ‘זארה’ ואבישקי עף על קסדה חדשה וונטיל שלא צריך לנפח.

“אני יודעת שלפעמים אני קונגו וחופרת ואני יודעת שמאז שהוא איתי הוא מקבל יותר ביטוח לאומי… אבל אני גם יודעת שזאת חוויה חוץ גופית מרתקת. אין ריב שלא רבנו, אין גל שלא חתכנו, אין מזוודה שלא ארזנו, ועל הכל הייתי חוזרת שוב ושוב. ואני לא מקנאה לא בביונסה ולא בקים קרדשיאן, כי רק לי יש את אבישקי, ולהתעורר לידו 44 שנה זה בלוק באסטר!!! תודה בורא עולם על הכל”.

ציפי שביט עם הנכדים

ציפי שביט עם הנכדים: “אנחנו בדרך לקיר טיפוס, מקבלים טיפת אנרגיה לווריד… הרגע יצאנו מהסרט ‘צעצוע של סיפור’ פעם רביעית… כבר יודעת בעל פה את כל התפקידים, העיקר שהיינו במיזוג. צריך לפתוח קבוצה בווטסאפ של סבים וסבתות בחופש הגדול – קטטר דוט קום טיטול…”

כן, בגיל 72 יש לשביט אמביציה ג’ינג’ית של צעירה בת 20. היא מוכשרת אש, עם שובבות נעורים ואנרגיה מתפרצת, ושלא תנסו לעצור אותה. על חשבון האינסטגרם החדש היא מקבלת תגובות מטורפות, עליהן סיפרה באחרונה “התגובות נעות מ’תעשי לי ילד’, שזה יפה בגיל שלי כשהביציות כבר מזמן עפו, ועד ‘איזה מותק, תברכי את אמא שלי, את אחותי, את הסבתא ועוד’. אני המומה מהדבר הזה, מהגודל הזה, ואני רוקדת. הרבה שואלים אותי למה אני רוקדת בסרטונים, ואני עונה: ‘אם אלוהים לא שכח להעיר אותי, אז כולי אושר ואנרגיות טובות’, ויאללה נרקוד”.

לדבריה, “אנשים התמכרו לאינסטגרם שלי. לפני שלושה שבועות אפילו לא ידעתי מה זה אינסטגרם, ממש פיגור ברמה של פרימיום. ופתאום אינסטגרם, ופתאום סרטונים, ואפילו אותי זה מדהים. זוכרת שעוד לפני חודשיים הנכד שלי שאל אותי: ‘סבתא יש לך וויי.פיי, ואמרתי לו, ‘לא, נשארו לי רק קציצות…’ המטרה שלי היא לשלוח שמחה, ולקבל שמחה, ושאלוהים הטוב ישמור עלינו”.

איך נראים הסרטונים שלה? אתמול, למשל, העלתה סרטון עם מסר חשוב לחיים: “היי חברים שלי, בוקר טוב. תדעו לכם שהסוד לחיים ארוכים ונהדרים זה לאכול חצי, ללכת כפול, לחבק בלי הרף ולאהוב כל היום וכל הזמן ללא הגבלה. וגם תזכרו דבר נפלא: שלהדליק אור עולה המון המון כסף. לחבק מביא המון המון אור ולא עולה כלום. מחבקת אתכם, אוהבת אתכם, יום נהדר”.

יום לפני כן היא יצאה בריקוד טוויסט סוער ואמרה לעוקביה: “בוקר טוב, בטח אמרתם איפה המשוגעת, איפה המג’נונה הקטנה, אז הנה אני רוקדת בשבילכם טוויסט. וזה הכל בשביל להגיד לכם חברים כמה אני אוהבת אתכם וכמה הומור צריך בחיי נישואים. ולמה אני מתכוונת? בעלך נכנס בדלת, מיד תגידי לו, ‘אוייי, איך כואב לי הראש’, ואם הוא יגיד לך, ‘חבל, בדיוק היום רציתי לקחת אותך לקניות’, תגידי: ‘הה, סתם צחקתי’, את ממש בבעיה אם הוא יענה: ‘גם אני’… שיהיה שבוע טוב, ניפגש מחר”.

בסרטון נוסף היא לובשת חצאית טול ירוקה: “טוב, כל אריזת המתנה הזאת היא לכל הסבתות ולכל קבוצת הקרכצען שכבר הכל כואב להן מהחופש הגדול…”, היא אומרת. “בנות, סבתות, כשהחופש מסתיים אנחנו עושות קייטנה בקרית-שאול… רציתי להגיד לכן שאם היינו רכב היינו צריכות כבר להחליף לדגם חדש. ולמה? כי כל רגע שאנחנו מתעטשות או משתעלות הרדיאטור דולף והאגזוז יורה…”

ציפי שביט על גג ביתה

ציפי שביט על גג ביתה: “אתם בטח חושבים שאני יושבת… הכי תודה אלוקים שלא שכחת להעיר את כולנו!!!

ציפי שביט עם שמעון אמסלם

ציפי שביט עם כדורסלן העבר שמעון אמסלם: “ולחשוב שאבא שלי ואבא שלו עשו את אותה פעולה…”

ציפי שביט באמי הגנרלית

ציפי שביט ב”אמי הגנרלית”: מצחיקה ללא הפסקה

;