fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/09/סיון-גדול.jpg

רומן חדש מאת גורו ההרזיה, סיון אופירי, מפתחת השיטה לשחרור ממאבק במשקל

הנה רעיון נהדר למתנה לראש השנה: סיון אופירי, מפתחת השיטה לשחרור ממאבק במשקל, כתבה ספר מקסים, “שלוש מחברות”, על שלושה דורות של נשים במשפחה אחת, נשים רגילות שמתמודדות עם החיים, כל אחת בדרכה. שלושה סיפורי חיים שיכווצו לכן את הלב, ולאחר מכן ירחיבו אותו

1סיון אופירי. צילום יחצ אילן בשור

סיון אופירי. שלושה דורות של נשים לאורך 80 שנה. צילום יח”צ: אילן בשור

על ספרה החדש של גורו ההרזיה סיון אופירי, כתבה הסופרת שירי צוק: “אני הייתי סקפטית עוד באירופה, וכשנותנים לי לקרוא ספר שכתבה מישהי שהמוטו שלה הוא “פשוט לרדת במשקל” (בלי סוכר וגלוטן!!!) אני ישר באה בשלילי. אבל נאלצתי לאכול את הכובע (350 קלוריות). ‘שלוש מחברות’ הוא סיפורן של שלוש נשים, ואת כולן אתם רוצים אתכם בארוחות חג”.

אופירי – המגדירה את עצמה אמא, בת זוג, מדריכה, כותבת, חוקרת ושמחה – כתבה בספרה “שלוש מחברות” (“פשוט הוצאה לאור”) על שלושה דורות של נשים במשפחה אחת, נשים רגילות שמתמודדות עם החיים, כל אחת בדרכה.

פאניה, ניצולת שואה עם אישיות ססגונית וז’רגון משלה, נלחמה כדי לגדל שתי בנות עצמאיות, אולי עצמאיות מדי. בתה מאירה, נערה שוחרת חופש שהתבגרה טרם זמנה. נכדתה קרן אור, בת יחידה, סופרת בנשמתה, שנאלצה להתמודד עם אובדן כבד ועם שמירת הסודות המשפחתיים.

2עטיפת הספר שלוש מחברות

עטיפת הספר “שלוש מחברות” מאת סיון אופירי

ציטוט לדוגמה: “אז אני הקשבתי לאמא שלי, שגם כשלא היה להם כסף היא תמיד היתה מטופחת; תמיד עם לק ועם אודם, ובלילות היתה מגלגלת שיער רטוב ברולים, כדי שבבוקר יהיו לה תלתלים מסודרים. היא היתה אומרת שקודם כל את בשבילך, אחר כך בשביל בעלך, שלא יסתכל באחרות, ואחר כך בשביל שהשכנים לא ידברו. ופה, ברוך השם, כולם מדברים”.

הסיפור המשפחתי, המתחיל בשנות ה-40 של המאה הקודמת ונמשך עד ימינו, הוא פסיפס מרתק ומרגש. אופירי, בסגנונה הייחודי, חושפת את מעמקי הנפשות הפועלות וגורמת לנו להרגיש, לפחות עד סוף הספר, כמו חלק מהמשפחה.
אופירי היא מפתחת השיטה לשחרור ממאבק במשקל. בעבר פרסמה ספרים רבים, בהם “נשים יקרות” (2018), ו”פרינססה” (2019). כל ספריה הקודמים נמכרו בעיקר דרך האתר שלה, ולא הופצו לחנויות הספרים, “שלוש מחברות” יופץ החל מה-1.9 לכל חנויות הספרים.

;