fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/02/הורוסקופ-שבועי.jpg

תחזית אסטרולוגית יומית מאת האסטרולוג ירון ליבנה

תחזית ליום: 29.8.21

לייעוץ אסטרולוגי אישי ניתן לפנות לירון ליבנה: 050-5490858

 

מזל טלה

תחזית יומית למזל טלה

אתם מושכים אליכם כעת יותר תשומת לב, אך משהו לא ברור, חסר, מאכזב או מתבטל, ודומה שאתם אלה שצריכים כנראה להראות גישה של יותר טיפול, הקרבה והזדהות סביב אדם או נושא מסוימים.

תחזית שנתית: לבני מזל טלה, שנולדו ב-12-17 באפריל, יש תחושת שינוי נפשי פנימי עמוק וצורך במובן מסוים להוליד את עצמם השנה מחדש, זאת בגלל הזווית של 90 מעלות מפלוטו בגדי לשמש במפתם האישית. זווית זו טובה בכל הקשור להריון וללידה וכמו כן משנה מגמות מקצועיות סביב קריירה ועבודה. לאלו שנולדו מסוף מרץ עד לשבוע הראשון של אפריל תתכן רגישות בריאותית בגלל מגע של כירון לשמש במפתם האישית.

המעבר של יופיטר לדלי מסוף 2020 לתוך 2021 יגביר מעורבות חברתית וקהילתית וישחרר או ינתק קשרים שלא ניתן להמשיך איתם, אולי גם בהקשר הזוגי, או אולי יתרום לשינויים אצל בני/ות הזוג של עזיבת הישן והליכה לחדש במובנים של עבודה, קריירה ועוד. בדצמבר 2020 מרס חוזר להילוך ישיר, מה שיתחזק ויניע את הדברים קדימה. בינואר ובפברואר 2021 הכוכב מרס יהיה בשור ויגביר מיקוד וארגון של הנושאים הכלכליים כספיים.

מזל שור

תחזית יומית למזל שור

המשך מסעו של הירח אצלכם מחזק ומגביר לכם אנרגיות חיוביות וגם תורם לייצוגיות ולהופעה חיצונית. הראו יחס של איזון וראיית הנסיבות והדברים בפרופורציות נכונות. כמו כן, הקדישו זמן ליחסים, לזוגיות ולרומנטיקה.

תחזית שנתית: ילידי השלישון הראשון של מזל שור יחוו ב-2021 את הצמידות של אורנוס לשמש במפתם האישית, ולכן יחושו ויאלצו לחוות ניתוקים ופרידות ממה או ממי שלא ניתן להמשיך איתו יותר. המגע של אורנוס יגביר בעיקר עצמאות מקצועית וחדשנות בשטח העבודה. יופיטר בגדי מפעיל את הבית ה-9 לשנה הקרובה ויאפשר נסיעות, לימודים והרחבה של פילוסופית החיים ותפיסת העולם וטוב גם לפעילות ספורטיבית.

מסוף 2020 לתוך 2021, מעבר יופיטר לדלי ימקד ויגביר מאמץ סביב נושאי קריירה ועבודה ויחבר בצורה טובה יותר בין כסף לקריירה. מעברו של סאטורן לדלי יחדד את הצורך להעריך נכון מגמות עתידיות ויאפשר לפתח חדשנות מקצועית והתפתחויות משמעותיות בהקשר לקריירה. מעבר זה, בעיקר ב-2021, ייצור זווית קוטבית של סאטורן לשמש במפה ויגביר במימד הפסיכולוגי תחושת התבגרות, חשבון נפש וצורך לראות את תמונת העולם בצורה ריאליסטית יותר. זהו היבט לא קל שדורש החלטות לטווח ארוך. מעברו של מרס לשור בינואר הקרוב יגביר חיזורים ורומנטיקה לבנות המזל הפנויות ויאפשר לבני המזל ליצור מגמה יותר אישית ועצמאית בחיים.

תאומים

תחזית יומית למזל תאומים

היום מגביר רגישות, בעיקר מהצהריים, ובנקל אתם יכולים לחוש נבגדים או נעלבים בגלל התנהגות גסה ולא נעימה של הסובבים. גם הירח בשור עדיין מייצר עומס נפשי כלשהו. בצורה כלשהי תתכן התחדשות מסוימת.

תחזית שנתית: תאומים שנולדו ב-6-10 ביוני חשים את זווית 90 המעלות של נפטון מדגים לשמש במפה האישית שלהם. זווית זו מבלבלת, מסבכת ומייצרת אי בהירות, תחושת קורבן ואשליות, כמו גם אי יכולת להתנתק מדברים או מגורמים מסוימים. נפטון מתקשר למסיכות, למנגנוני הכחשה ולריבוי פנים וזהויות שיכולים לבוא לידי ביטוי. הוא מחליש את החיוניות ומייצר הרגשה פיזית נפשית לא ברורה, כמו גם צורך להקריב, להזדהות, לאמץ ולטפל יותר. זווית זו גם מגבירה יצירתיות, רוחניות ומוזיקה.

מעברו של סאטורן לדלי יחבר בשנתיים הבאות ללימודים ולחשיבה פנורמית ורחבה יותר על הדברים והנסיבות. רעיונות מקצועיים חדשים יעלו על הפרק, אולי גם בהקשרים לארצות אחרות. מעברו של יופיטר לדלי, מדצמבר 2020 ולאורך כל 2021, יגביר נסיעות, ספורט ולימודים ויפתח לפנויים אפשרויות של אהבה וזוגיות. בינואר-פברואר 2021 מרס עובר לשור ויחליש קצת את האנרגיות הפיזיות. במרץ-אפריל 2021 מעברו של מרס למגרש הביתי שלכם יחזק ויגביר עשייה עצמאית וביטחון עצמי. הנסיגות (הרטרו של מרקורי) – המשבשות ומקשות על מידע, נתונים ויכולת להניע את הדברים – יתרחשו ב-28.1.21-26.2.21, ב-26.5.21-27.6.21 וב-22.9.21-23.10.21.

תחזית יומית למזל סרטן

העיסוק והמיקוד סביב הנושאים הכלכליים במרכז תשומת הלב כעת בגלל מיקומו של הירח בשור שמכיוון אחר משנה תכניות וזמנים ומביא מצבי אקראיות והפתעה . אתם מושכים אילכם יותר תשומת לב מהסובב. היענו להצעות של חברים למפגש.

תחזית שנתית: המעבר של יופיטר וסאטורן לדלי, מסוף 2020 לתוך 2021, יביא שינויים. כניסתו של סאטורן לבית ה-8 של המפה תאפשר סוג של מהפך ושינוי סביב נושאי קריירה ועבודה, יחד עם שינויי תפיסה ועומס נפשי בכל הקשור ליחסים זוגיים. מעברו של יופיטר לדלי, שוב בבית ה-8 של המפה, מגביר אפשרות להריונות וללידות לבנות המזל שמעוניינות ויכול לקשור בין מצוינות מקצועית לשיפור הכנסות. מסעו של אורנוס בשור מתרחש בבית ה-11, ולכן משנה גישה בכל הקשור לחברויות ולמגע עם אנשים ובצורה כלשהי מדרבן אתכם ליותר עצמאות בחיים, תוך ניתוק מהישן והליכה לחדש.

סרטנים שנולדו בשלישון האחרון של המזל יחושו את הזווית ההרמונית של נפטון מדגים בבית ה-9, מה שטוב בכל הקשור ליצירה, להשראה, לשינוי פילוסופיית חיים ותפיסת עולם ולהגברה של מודעות מיסטית רוחנית. סרטנים שנולדו ב-15-19 ביולי חשים כעת את זווית 180 המעלות מכוכב פלוטו לשמש במפתם האישית. זווית זו מייצרת שינויים במישור הנפשי פסיכולוגי עמוק וטובה למשל להריון וללידה למעוניינות. לפלוטו יש אפיון שמייצר משבר והתחדשות ומגביר תשוקות ומיניות. בכל מקרה, זוהי לא זווית קלה בהרגשה והיא יכולה לייצר חששות ופחדים, כמו גם נזקים וקלקולים. לאלו שנולדו מסוף יוני עד ה-7 ביולי תתכן כעת רגישות פיזית ואולי גם נפשית.

תחזית יומית למזל אריה

היום מביא הרגשה יותר רגועה והרמונית. אתם זוכים למחמאות על הופעה, לבוש וייצוגיות. הקדישו יותר זמן ליחסים, לזוגיות ולרומנטיקה. הירח בשור עדיין יכול להחזיר משהו או מישהו מן העבר להווה. מכיוון אחר, יתכן עיכוב כלשהו.

תחזית שנתית: אצל אלו שנולדו בסוף השלישון הראשון ובתחילת השלישון השני של המזל, אורנוס בשור יפעל בזווית של 90 מעלות לשמש במפה האישית, ולכן ינתק ממה או ממי שלא צריך להמשיך איתו יותר, יגביר אקראיות, הפתעות ויצירת מימד של עצמאות בעשייה. נושא הזוגיות והיחסים יקבל ביטוי ומיקוד אצל גברים. אריות שנולדו בימים הראשונים של המזל חשים את זווית 180 המעלות הקוטבית של סאטורן לשמש במפתם האישית, ולכן יצטרכו כעת לקבל החלטות מקצועיות ויחושו תחושות פנימיות של שעון, גיל וזמן מוגברים. מומלץ להיזהר בכל הקשור לגב, לשיניים, לפרקים ולברכיים.

ובחזרה ליופיטר, שיעבור למזל דלי בסוף 2020 לתוך 2021, ומסעו בבית ה-7 קוטבי יגביר לפנויים/ות חיזורים ורומנטיקה ובכלל יעצים את ההקשר הזוגי ויאפשר נישואים לפנויים/ות שנכנסו לקשר זוגי. גם סאטורן יתרום ב-2021 למגמה זו בגלל מעברו כנ”ל למזל דלי. ביוני-יולי 2021, כניסתו של מרס למגרש הביתי תחזק ותגביר חיזורים ורומנטיקה ללביאות הפנויות.

תחזית יומית למזל בתולה

היום קצת רגיש וטעון, בעיקר מהצהריים, אולי כי אתם חווים התנהגות לא נעימה מהסובבים או נחשפים לגסות או אי נעימות בצורה כלשהי. מכיוון אחר, תתכן התחדשות כלשהי. הירח בשור מאפשר התבוננות רחבה ומקיפה יותר על הנסיבות והדברים ובכך יעזור להחלטות.

תחזית שנתית: עד סוף 2020 יופיטר ינוע במזל גדי, ולכן יאפשר הרחבה משפחתית בהקשר להריון וללידה למעוניינות, כמו גם יותר פרסום, הכרה ותהודה לפעילותכם היצירתית והמקצועית. מעבר יופיטר למזל דלי, מדצמבר 2020 לתוך 2021, ימקד בצורה יותר טובה סביב נושאי קריירה ועבודה ויאפשר התקדמות וקבלת תפקיד בעבודה. סאטורן שיעבור לדלי, מסוף 2020 לתוך 2021, רק יגביר את המיקוד המקצועי עם יותר עומס, מחויבויות ולחץ זמנים, אך המגמה חיובית ולטובה. זה יביא שינוי בהקשרים מקצועיים ויצריך מכם פעולה יותר עצמאית וחדשנית בעבודה וכנראה יאפשר לקבל יותר הכרה מקצועי.

אורנוס במזל שור יפתיע בנסיעות לחו”ל, ירחיב מעגלים חברתיים ויתרום לחיבור בין פילוסופיית חיים ורעיונות מקצועיים לבין עשייה קונקרטית. דייקנות ומצוינות תשתלם ותתוגמל מקצועית. הנסיגות של מרקורי יתרחשו בזמנים הבאים: ב-27.1.21-27.2.21, ב-26.5.21-27.6.21 וב-25.9.21-24.10.21. נסיגות מרקורי מייצרות אי הבנות, תקלות ושיבושי מידע. קחו בחשבון הפרעות תקשורת.

תחזית יומית למזל מאזניים

היום מדגיש יותר נושאי יחסים, זוגיות וכל הקשור לאסתטיקה, כמו הקפדה על הופעה ואולי רצון לקניות ולרכישות. המשך מסעו של הירח בשור מביא התחדשות ומגביר מתח רגשי מיני, אך מייצר פגיעות ואולי אי אמון סביב אדם או נושא מסוימים.

תחזית שנתית: בני מזל מאזניים, שנולדו ב-16-21 באוקטובר, חשים את הזווית של פלוטו מגדי, שתגרום לשינויי מגורים, עבודה ומשפחה, כולל שינויים פסיכולוגים ואולי אפשרות להריון וללידה למעוניינות. לאלו שנולדו מסוף ספטמבר עד ה-8 באוקטובר תתכן רגישות פיזית או נפשית בגלל זווית קוטבית של כירון מטלה. חשוב להדגיש את מעברו של יופיטר לדלי מסוף 2020 לתוך 2021. מגמה זו תאפשר יותר פרסום, הכרה ויצירתיות מבחינתכם, כולל אפשרות לזכות ביותר הכרה ותהודה. מיקום זה טוב לרומנטיקה לפנויים/ות.

אורנוס בשור מגביר אפשרויות של לידות והריונות אצל בנות המזל ומאפשר שיפורים כלכליים וכספיים. מעברו של מרס לשור בינואר ופברואר 2021 יגביר ויחזק את הנושא הכספי כלכלי, אך בגלל מסעו בבית ה-8 של המפה יעצים תשוקות ומגנטיות רגשית מינית. כך גם מסוף אוקטובר לתוך נובמבר, עם כניסתה של ונוס ישירות אליכם למגרש הביתי, שגם תגביר את כל הקשור באסתטיקה.

תחזית יומית למזל עקרב

הראו מוכנות לדיאלוג ולשיתוף פעולה עם מי שצריך ויכול לעזור לקידום העניינים שעומדים על הפרק. הקפידו על לבוש, ייצוגיות והופעה והראו יחס מפרגן ביחסים הזוגיים. יתכן שסביב אדם או נושא מסוימים תדרשו כעת לפעולה ולהחלטה יותר מהירה.

תחזית שנתית: הקירבה בין פלוטו, שליטכם האסטרולוגי בגדי, לבין סאטורן מייצרת ומגבירה עומס, לחץ, תחושות של הגבלה, אילוצים מקצועיים והתכווצות בכל התקופה הנוכחית. מורגשים עיכובים, שיפוטיות וביקורת. צמידות מורכבת ומכבידה זאת תסתיים בסוף 2020 בגלל המשך מסעו המהיר יותר של סאטורן לדלי. מעברו של יופיטר לדלי בסוף השנה ולתוך 2021 יאפשר הרחבת משפחה, מעברי דירות או שיפוצים, כמו גם לידות והריונות.

בינואר ובפברואר 2021 כוכב מרס בשור יגביר אפשרויות רומנטיות בעיקר לבנות המזל הפנויות. המחצית הראשונה של 2021 מביאה זווית של 90 מעלות מסאטורן לשמש שלכם, מה שמייצר עומס, לחץ ואילוצים, כולל צורך לקבל החלטות בהקשרים של קריירה ועבודה. תתכן במובן כלשהו תחושת צנזורה, הגבלה והתכווצות בגלל אופיו הקשה של סאטורן.

תחזית יומית למזל קשת

המשך מסעו של הירח בשור מצריך לדייק יותר בפרטים ובנתונים בכל ההקשר של עבודה ומטלות מקצועיות. משהו אולי חסר, מאכזב או מתבטל, ודומה שאתם אלה שצריכים להראות גישה של יותר הקרבה וויתור סביב אדם או נושא מסוימים.

תחזית שנתית: מה-20.12.20 יופיטר עובר לדלי לשנה ויביא תחושת הקלה ושחרור, כמו גם אפשרויות לתנועה מהירה יותר בחיים, עצמאות ונתק ממה או ממי שלא צריך להמשיך איתו יותר. יהיו הפתעות ומימדים של חדשנות שיופיעו בחיים. שנת 2021 טובה ללימודים, לנסיעות ולספורט. במאי-יוני-יולי 2021, יורגש מיקוד מוגבר סביב נושאי בית, משפחה ומגורים. אורנוס בשור יביא שינויים בעבודה ובדפוסי הפעילות לכיוון עצמאי וחדשני יותר. כמו כן, תגבר המודעות בכל הקשרי גוף-נפש בנושאי בריאות וריפוי.

קשתים שנולדו ב-9-14 בדצמבר חשים את זווית 90 המעלות של נפטון מדגים לשמש במפתם האישית, ולכן מרגישים בלבול ואי בהירות, כמו גם תחושה שהדברים מצויים בסוג של הסגר או מעגליות ואפילו תחושת בדידות וחוסר תקשורת. זווית זו מגבירה מצבי קורבן והקרבה, לא מאפשרת להתנתק מדברים ומייצרת אפילו מנגנוני הכחשה וצורך לחבוש מסכות ולשנות זהות. היצירתיות והרוחניות גוברים.

תחזית יומית למזל גדי

המשך מסעו של הירח בשור עד הערב מביא אנרגיות חיוביות ויכולת להשפיע על הסובבים לכיוון שנראה לכם נכון. יתכנו הפתעות ומצבי אקראיות יחד עם שינוי תוכניות ולוח זמנים. היו פתוחים לאלה.

תחזית שנתית: גדיים שנולדו ב-13-17 בינואר חשים את הצמידות של פלוטו לשמש, שטובה כמובן להיריון וללידה לנשים, אך תורמת לשינויים פסיכולוגיים, למשבר וללידה מחדש כיאות לאופיו המיסטי של פלוטו. זוהי צמידות של מהפכים והיערכות חדשה בחיים, שבכל מקרה איננה קלה נפשית. לאלו שנולדו ב-25-30 בדצמבר, תתכן רגישות פיזית ובריאותית בגלל זווית 90 המעלות של כירון מטלה לשמש במפתם האישית.

מסוף 2020 לתוך 2021, יופיטר יכנס למזל דלי וישפר את המצב הכלכלי תוך הגברת רצון לקניות ולרכישות. שליטכם סאטורן מכביד על ילידי סוף המזל, אך מעברו לדלי יצור שינויים וניתוקים ב-2021 ויאלץ אתכם לגישה ולעשייה במימד יותר אישי ועצמאי. מיוני עד אוקטובר 2021 סאטורן יהיה בנסיגה ויאט תהליכים תוך רגישות והכבדה במימד הכלכלי.

תחזית יומית למזל דלי

עדיין מורגש עומס ואולי עיכוב או לחץ זמנים, בעיקר בהקשר המקצועי של מטלות עבודה. פעלו לפי סדר עדיפויות נכון והציבו לסובבים גבולות ברורים יותר. כמו כן, תתכן חזרה של משהו או מישהו מן העבר.

תחזית שנתית: כניסת שני כוכבים משמעותיים למגרש הביתי שלכם חייבת התייחסות. בדצמבר 2020 גם יופיטר וגם סאטורן עוברים ישירות למזל דלי. יופיטר יאפשר פתיחת אנרגיות חדשות וטוב בכל הקשור ללימודים, לספורט ולהסתכלות רחבה ומקיפה יותר על עצמכם ועל החיים, ואולי גם יאפשר להכיר אנשים חדשים ומעניינים. ליופיטר יש מגמה מרחיבה ומיטיבה, אך מאחר וגם סאטורן המכביד נכנס אליכם הוא יצריך אתכם להתמודד עם שינויים בנושאי עבודה ומקצוע ותדרשו להחלטות גם לכיוון ארוך הטווח. סאטורן מייצר תחושת שעון, גיל וזמן ותורם להתבגרות, לרצינות ולחשבון נפש, אך בניגוד למגמה המרחיבה של יופיטר הוא יכול לייצר עיכובים וליצור עומסים נפשיים.

אורנוס בשור יביא ניתוקים ופרידות מאנשים או מנושאים ומגורמים שלא ניתן להמשיך איתם יותר. לדליים שנולדו בשלישון הראשון של המזל תהיה מגמה יותר אישית ועצמאית לעתיד. מרס בשור בינואר ובפברואר 2021 ימקד יותר סביב נושאי מגורים, בית ומשפחה. במרץ ובאפריל מסעו בתאומים יביא רומנטיקה לפנויים/ות. הנסיגה (הרטרו של אורנוס) מאוגוסט 2021 ועד סוף השנה תיצור האטה של התנועות והזרימות בסוגיות מסוימות.

תחזית יומית למזל דגים

הירח ממשיך בשור ולכן מגביר יכולת לחשוב בצורה נכונה וממוקדת יותר על הדברים והנסיבות. תתכן אולי שניות כלשהי, כמו גם התלבטות סביב שני דברים, אנשים או נושאים שעומדים כעת על הפרק. אתם נדרשים ליותר תמרון וגמישות במצב שנוצר כעת.

תחזית שנתית: דגים שנולדו ב-3-7 במרץ חשים כעת את אי הבהירות והבלבול בגלל הצמידות של כוכב נפטון לשמש במפתם האישית. צמידות זו יוצרת תחושת רפסודה של אי יציבות, הרגשת קורבן וסוג של ערפל נפשי תחושתי. דומה שהכל מצוי בסוג של הסגר ומעגליות כעת בהשפעת צמידות זו, שדורשת גם להקריב, להזדהות ולטפל יותר, ואולי מתקשרת לאפיון מסוים של מנגנוני הכחשה, התמכרות ואימוץ במצבים מסוימים.

מסוף השנה יעבור יופיטר לדלי ולכן יגביר מודעות רוחנית והיחשפות לתוכן מיסטי ויצירתי. מיקומו בבית ה-12 של המפה יביא שאלות ומימדים לא פשוטים בהקשר המקצועי ויצריך מכם גישה יותר מקריבה, מזדהה וטיפולית במסגרת הקריירה. יתכנו אכזבות מגורמי סמכות. מעברו של סאטורן לדלי מדצמבר 2020 יגביר את הנאמר לגבי יופיטר, אך יצריך להוריד ציפיות בכל הקשור ליחסים עם חברים. הנסיגה של מרס עד אמצע נובמבר 2020 תשבש ותקשה במימד הכספי כלכלי. אך מדצמבר, חזרתו של מרס להילוך ישיר תחזק ותמקד את הנושא הכלכלי כספי. פברואר-מרץ 2021 יגבירו תשוקות, חיזורים, אהבה ורומנטיקה.

הכותב: ירון ליבנה (M.A) אסטרולוג, סופר, מרצה, עוסק בניתוח מקצועי וחיזוי מפות אסטרולוגיות מקצועיות אישיות. איש תקשורת מופיע בטלוויזיה, רדיו ועיתונות לאורך השנים.

מוזמנים לבקר באתר שלו: www.yaronlivne.co.il