fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/נעמה-גדול.jpg

נעמה קסרי, 40, האסטרטגית הכי גדולה ב”הישרדות וי.איי.פי”, מסכמת עונה שלא נראתה כמותה

אחרי שזכתה בעונה הראשונה, לפני 11 שנה, בתואר “השורדת האחרונה”, נעמה קסרי החליטה בגיל 40 לצאת שוב לחוויה המטורפת מכולן – “הישרדות וי.איי. פי”. עם גוף חטוב, בכושר שיא, פנים מוזרקות בבוטוקס וציפורניים משוחות בלק כחול, היא באה כדי לנצח, והוכיחה שגיל הוא לא פקטור במשחק, שרק אסטרטגיה מנצחת. האם חבר המושבעים, שהודח על ידה בזה אחר זה, ייתן לה את הניצחון? נחייה ונראה בשבת הקרובה

נעמה קסרי. לא ויתרה באף משימה ולקחה חסינויות חשובות

נעמה קסרי. לא ויתרה באף משימה ולקחה חסינויות חשובות

כך שיתפה נעמה קסרי את עוקביה ברשתות החברתיות:

על ההחלטה לצאת בפעם השנייה ל”הישרדות”: “יצאתי שוב לחוויה המטורפת עם הבקשה של הילדים שלי שרצו לראות אותי ‘עושה את זה שוב’. כי רציתי להראות שגם בגיל 40 אמא שלהם ובכלל נשים, הן בשיא שלהן! רציתי להוכיח להם שאפשר לחלום גם פעם שנייה!”.

על ההכנה למשחק: “כשהחלטתי לצאת לעונה הזו, ישבתי ועשיתי שיעורי בית, ראיתי עונות קודמות. אחת מהן היתה עונה 35 של ארצות-הברית ונחשו מה?! המשימה הזאת של הפסטה והפרס היו שם! באתי מוכנה, כי כזאת אני, גם בחיי האישיים, אם אני עושה משהו אעשה אותו הכי טוב שאני יכולה!”.
על התחלת המשחק: “המשחק התחיל כמובן ‏בעובדה שאני השורדת הכי מסומנת‏ על האי. אל תזלזלו בי, לקחתי את זה בחשבון כשיצאתי בפעם השנייה עם התואר ״השורדת האחרונה הראשונה״, תסריט שאגב נכתב הרבה לפני שאני הסכמתי לצאת”.

נעמה קסרי במועצת השבט. האסטרטגית הגדולה מכולם

נעמה קסרי באחת ממועצות השבט. האסטרטגית הגדולה מכולם

על הקושי במשחק: “‘הישרדות’ זה משחק קשה, אולי הכי קשה שיש בטלוויזיה. צריך לקבל החלטות, לעיתים אף לא פשוטות ובתנאי מחיה קשים, רעב, עייפות, קור, לנתק רגש ולחשוב איך להגיע לסוף. אני לעולם לא מתחרטת על מהלכים שאני עושה או שעשיתי”.

על מה היא מתחרטת במשחק: “אם יש רגע אחד שעליו אני כן מצטערת במשחק, זה הרגע שהיה בבקתה כשמני נפתלי החליט מי יזכה לשיחות טלפון עם הבית (תאמינו לי, הכל נראית אחרת כשאתה לא במשחק). אני אוהבת את אירה דולפין ואנחנו חברות טובות וזה מה שחשוב”.

על ההדחה בפרק הראשון: “בפרק הזה הגיע טוויסט של הדחה פתאומית ללא תיאומים וללא אסטרטגיה, שכן זהו מהות המשחק וכמובן שזאת הייתי אני. אבל מבחינתי זה היה עוד מכשול שהיה עליי לעבור. ומשום מקום הגיעו ליהיא וארליך, שעד אותה נקודה היתה לי היכרות של 24 שעות איתן והייתי צריכה להפעיל את כישורי השכנוע שלי למה כדאי להן להחזיר אותי. למרות ובידיעה שהאש תהיה עלינו, העדפתי לחזור עם ליהיא. לכן הבטחתי לליהיא שאם תחזיר אותי, מעבר לכוח עצום שתקבל ביום ה-19 למשחק, אני בתמורה אתאבד עליה במשחק וכך היה!!!”.

נעמה קסרי. חזרה פעם שנייה להישרדות בשביל הילדים

נעמה קסרי. חזרה פעם שנייה ל”הישרדות” בשביל הילדים

על האסטרטגיה שלה: “יש לי מילה ואת זה אף אחד לא יצליח לקחת לי! מהדחה להדחה אני קוראת את המפה, מבינה מי נגד מי, את מי כדאי לקחת אליי ומי מסוכן לידי! נלחמת כמו לביאה במשימות, לא מוותרת לא משנה מה! אני מקווה שלפחות עם זה אין ויכוח”.

על האסטרטגיה שלה 2: “במשחק הזה במיוחד אסור לפעול מתוך אמוציות או נקמה!!! צריך תמיד לנסות לנטרל את הרגש ולחשוב על המשך המשחק, לחשוב מה נכון לעשות כדי להתקדם. מה שהיה נכון עבורי במשחק, היה להיות נחושה מתמיד, לדבוק במטרה, להיות ממוקדת, חזקה ומחושבת!”.

על משימת הפסטה והזכייה ברמז לפסלון חסינות: “לא רק שהיה טעים, לא רק שהיה משעשע, מני נפתלי, ‘האויב’ המושבע שלי במשחק, העניק לי את הפרס. לא רק שהוא זכה ובחר בי כאחת משלושה אנשים לאכול איתו פסטה, הוא גם נתן לי להיכנס לפניו. למה? תשאלו אותו, אבל זאת עובדה. ג’ובאני ולונא נכנסו לפניי, קיבלו את אותה הזדמנות, הם באו לאכול אבל אני? אני באתי לשחק!!!”.

נעמה קסרי עם ליהיא גרינר במשחק. נשארו החברות הכי טובות

נעמה קסרי עם ליהיא גרינר במשחק. נשארו חברות הכי טובות

על ליהיא גרינר, בת הברית שלה: “כשהחלטתי לצאת שוב ל’הישרדות’, אמרו לי, ‘מה השתגעת?!, יש לך רק מה להפסיד!’. אבל אני הרווחתי ובגדול. הרווחתי חברה לחיים! תודה אהובה על 39 ימים שלא נשכח לעולם. חלקנו את הצחוק, הבכי, האתגרים, המשימות, הגעגועים, הרעב ולישון כפיות… אני אוהבת אותך בכל ליבי. לא הייתי מצליחה לעשות את זה בלעדייך. איך גיא אמר? ‘שורד פגוע הוא שורד נוקם'”.

על השמועות שההפקה התערבה להביא אותה לגמר: “לא באמת אכפת לי מה אומרים, אבל יש לא מעט אנשים שעבדו קשה כדי להביא לכם טלוויזיה טובה, טלוויזיה איכותית ואמיתית, בלי להתערב, אחרת לא היו קוראים לזה ריאליטי. אז לאותם אנשים, תפסיקו לחפש, תפסיקו להעליב, תפסיקו לעקוץ והכי חשוב, תפסיקו להוריד ולהכפיש!!! אם ההפקה היתה איתי/ שלי/ בעדי – היו נותנים לי לצבוע שורשים…”.

נעמה קסרי עם אירה פוטין. הדבר היחידי שעליו היא מצטערת

נעמה קסרי עם אירה פוטין. הדבר היחידי שעליו היא מצטערת

משפט מנצח 1: “החיים אינם נמדדים לפי כמות הנשימות שנשמת, אלא לפי מספר הרגעים שבהם עצרת את נשימתך!”.

משפט מנצח 2: “יש מהלכים שעושים את האנשים ויש אנשים שעושים את המהלכים. מקווה שהבנתם מי מהם זאת אני”.

משפט מנצח 3: “זה לא החזק ביותר ששורד, גם לא האינטליגנט ביותר. שורד אמיתי הוא מי שיודע להתאים את עצמו לשינויים בצורה הטובה ביותר”.

חברות לחיים - נעמה קסרי בפורים האחרון עם ליהיא גרינר ושמחה גואטה

חברות לחיים: נעמה קסרי בפורים האחרון עם ליהיא גרינר ושמחה גואטה

לסיכום: “זאת היתה עונה מדהימה, אחרת, חזקה, עוצמתית, שהעלתה את הרמה של הפורמט לדבר הכי קרוב למה שיש במדינות אחרות ופחות מתיפייפות מאיתנו. אני בקשר עם השורדים ותתפלאו הם אפילו מחבבים אותי. חלקם אף הצטרפו למעגל החברים ולחיים שלי. ותמיד תזכרו – דברים שרואים מכאן לא רואים משם ולהיפך”.

נעמה קסרי עם בתה מיכאלה שנולדה לפני שבועיים

נעמה קסרי עם בתה מיכאלה שנולדה לפני שבועיים

צילומים: פייסבוק ואינסטגרם

;