fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/07/פאולה-גדול.jpg

פאולה וליאון רוזנברג חגגו 15 שנות נישואים: איך היא הצליחה להפתיע אותו? כנסו ותגלו!

פאולה רוזנברג החליטה להפתיע את בעלה ליאון רוזנברג לכבוד יום הנישואים ה-15 שלהם. היא לא חשבה על טקס חידוש נדרים, אלא על הבטחה להכיר את ליאון בכל יום מחדש. שתי הבנות של בני הזוג, שגם עובדים יחד ומגישים מדי בוקר את תוכניתם “פאולה וליאון”, שיתפו פעולה בשמחה. התוצאה: הפתעה גדולה והמון אהבה

פאולה וליאון רוזנברג. הצליחה להפתיע אותו בגדול

פאולה וליאון רוזנברג. הצליחה להפתיע אותו בגדול

איך חוגגים יום נישואים 15? תשאלו את פאולה רוזנברג, שהחליטה להפתיע בגדול את ליאון רוזנברג, ערכה לו מסיבת הפתעה עם כל המשפחה והחברים, עם אוכל שהוגש מ”השדה לשולחן”, די.ג’יי שהקפיצה את כולם ועם שתי הבנות החמודות שלהם, שירה וארבל, ששיתפו פעולה עם אמא והצליחו לגרום לליאון להזיל דמעות.

על החגיגה, במוצ”ש האחרון, כתבה פאולה בפייסבוק: “כנגד כל הסיכויים הצלחתי אתמול להפתיע את ליאון ולכנס משפחה וחברים כדי לחגוג 15 שנים יחד ולערוך טקס היכרות מחדש. זה היה כל כך ספונטני, תוך פחות משבוע מהרגע שחשבתי על הרעיון, הערב הכיפי הזה קרה. ואפילו הצלחתי להשתכנע שליאון אכן לא חשד בכלום.

המוני בני משפחה וחברים ממתינים לכניסתם של פאולה וליאון למסיבת ההפתעה

המוני בני משפחה וחברים ממתינים לכניסתם של פאולה וליאון למסיבת ההפתעה

“באופן מגניב, לא הרגשתי התרגשות בלתי נשלטת אלא יותר חוויתי ונהניתי. חשוב היה לי שזה לא יהיה חידוש נדרים, אלא הבטחה להכיר את ליאון בכל יום מחדש, למרות האתגר המטורף שטמון בהבטחה כזו. יש משפט שאני אוהבת: כשאת אומרת על אדם קרוב שאת מכירה אותו וכבר יודעת איך יתנהג ומה יאמר בכל מצב, את בעצם ממיתה אותו בקרבך – כי את לא מאפשרת לו להשתנות, להתפתח, לצמוח, לפעול אחרת ממה שפעל בעבר.

מתוך הרעיון הזה נבע הרצון שלי להתחייב לעשות ככל יכולתי שלא להביט בליאון רק דרך הפחדים שלי וכאבי העבר והאכזבות שכבר קרו, אלא בעין רעננה, אוהבת וסקרנית. כמובן עד כמה שאצליח ומתוך הבנה שחלק גדול מההתבוננות הרגילה והמצמצמת קשורה אך ורק אליי, לשריטות ולאמונות שלי על העולם, ולאו דווקא למציאות באותו הרגע.

ליאון רוזנברג המום ונרגש

ליאון רוזנברג המום ונרגש

אז התקשרתי לחיים שסטל הנשמה הנדירה, שיש לו את המקום הקסום ביותר בישראל. שאלתי אם אוכל לערוך את הטקס בחווה שלו ב”מקום בלב”. הוא פתח לכבודנו את ליבו ואת השער הטורקיז היפהפה ואת המטבח שלו.

את המושג “מהשדה לשולחן” הוא מיישם כבר עשרות שנים, הרבה לפני שזה הפך לאופנה. שאלתי אותו מה אפשר להכין בקטנה, קצת נשנושים ואלכוהול, הוא רק אמר: “תסמכי עלי פאולה”. רונית, שמנהלת את האירועים, הסבירה לי שכשחיים אומר ככה, זה סימן ממש טוב.

פאולה וליאון מחויכים ואוהבים

פאולה וליאון מחויכים ואוהבים

חיים, תודה על הנדיבות האינסופית. אנשים ממש כעסו עליי שאמרתי שזה רק נשנושים כי לא היה להם מקום לכל השפע הטעים שהכנת. אני עדיין מרגישה את הטעם של הבמיה ושל הפלפלים ושל החצילים ושל היוגורט היווני האלוהי בדובדבני אמרנה. תודה גם לכל צוות “מקום בלב” שעובד בכזו אהבה.

תודה למרטינוש שהוא גם בנדוד שלי, אבל בעיקר אח-נשמה שהנחה את הטקס בעומק וברגישות כמו שרק הוא יכול, ממש כמו בחתונה ויחד עם זאת – אחרת.

פאולה וליאון בחיבוק ונשיקה

פאולה וליאון בשלב החיבוק והנשיקה

תודה לשרון ואור אהוביי שישר אמרו לי: נעשה אותך יפה, למרות שלא תכננתי איפור ושיער באופן מקצועי, הם עזרו לי להמציא סיפור שיאפשר לי לבוא אליהם ולזרוק על עצמי מעט גלאם. אתם חברים אמיתיים.

תודה לאור שהיא חברה וצלמת הבית שחווה איתנו רגעים מרגשים יומיומיים וגם גדולים, ושהבנות שלי מאוהבות בה, ילדים יודעים.

פאולה וליאון משתובבים

פאולה וליאון משתובבים: “רוצה להביט בליאון בעין רעננה, אוהבת וסקרנית”
תודה לדורין פרנקפורט המהממת שאמרה לי, סעי לדיזנגוף ותבחרי לך משהו יפה. ובזכותה לבשתי את המכנסיים ההורסים שגרמו לי להרגיש בול כמו שרציתי.

וכמובן תודה לשילה ולארבל שעזרו לי לעבוד על אבא במשך ארבעה ימים שלמים ואפילו המציאו דרכים יצירתיות לבלבל אותו עוד יותר.

תודה לאמא שלי האהובה שתמיד מתנדבת לעזור מכל הלב, בכל מה שצריך.

ותודה גדולה ליאוני שאתה אוהב אותי גם לאחר שאתה מכיר את כל הדפיקויות והחולשות שלי. אני איתך באש ובמים. אני אוהבת אותך.”

ליאון נושא דברים

ליאון נושא דברים לפאולה

פאולה מברכת את ליאון

פאולה מברכת את ליאון

פאולה וליאון עם הבנות שילה וארבל

פאולה וליאון עם הבנות שילה וארבל

ערב קסום של אינטימיות ואהבה

ערב קסום של אינטימיות ואהבה

;