fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/03/רנסיק-גדול.jpg

המטבח הזוכה של ג’וליאנה רנסיק מערוץ E!

מגזין העיצוב הנחשב “ארכיטקטורל דייג’סט” בחר את 6 המטבחים הכי יפים של הסלבס. הכי מוכרים ברשימה הם ג’וליאנה רנסיק, מגישה בערוץ E!, ובעלה ביל, מסעדן ואיש עסקים, שהמטבח בבית הנופש שלהם באיידהו, ארצות-הברית, הוא לא פחות ממדהים

ג'וליאנה וביל רנסיק עם בנם דיוק במטבח שנבחר כאחד היפים בעולם (צילום: "ארכיטקטורל דייג'סט")

ג’וליאנה וביל רנסיק עם בנם דיוק במטבח שנבחר כאחד היפים בעולם (צילום: “ארכיטקטורל דייג’סט”)

בית הנופש של כוכבת ערוץ E! ג’וליאנה רנסיק ובעלה ביל ממוקם במדינת איידהו בארצות-הברית, על שפת אגם קואר ד’אלן )”נשיונל ג’יאוגרפיק” בחר בו כאחד מחמשת האגמים היפים בעולם), והוא משתרע על פני שטח של 4,900 מ”ר. מדובר בבית מרשים, שהוא בעצם לודג’ אורבני, המעוצב בסגנון מודרני בשילוב אלמנטים עיצוביים בהשראת הרי האזור. באחרונה, בחר מגזין העיצוב הנחשב “ארכיטקטורל דייג’סט” את המטבח של הרנסקים לאחד מ-6 המטבחים הכי יפים של הסלבס!

מבט מפינת האוכל של ג'וליאנה וביל רנסיק לעבר האי עם כיסאות הבר והמטבח (צילום: "ארכיטקטורל דייג'סט")

מבט מפינת האוכל של ג’וליאנה וביל רנסיק לעבר האי עם כיסאות הבר והמטבח (צילום: “ארכיטקטורל דייג’סט”)

למרות גודלו, הבית רחוק מלהיות גרנדיוזי, והוא “מלא בריאות, זמנים טובים, אושר ואהבה”, לדברי ג’וליאנה. רצפת הבית מחופה בפרקט חמים והמטבח הלבן והנקי בעיצובו מקבל עיטורים מאבזרים, ממנורות תלויות ומגימורים בפליז. קורות עץ בתקרה משלימות את מראה הלודג’ ומתכתבות עם רצפת הבית. בני הזוג הגדילו את החלל המרכזי של הבית על ידי זרימת המטבח ישירות לתוך פינת אוכל ולתוך פינת ההסבה. והנוף? “לאנשים שבאים לכאן אין מושג למה הם נכנסים כי אי אפשר לראות את הנוף מהרחוב”, אומר ביל על המחבוא הצפון-מערבי שלהם. “ואז, כשנכנסים בדלת הקדמית זוכים לראות את כל הנוף ההררי ואת היערות, שהם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית”.

ג'וליאנה וביל רנסיק הגדילו את החלל המרכזי של הבית על ידי זרימת המטבח ישירות לתוך פינת אוכל ולתוך פינת ההסבה (צילום: "ארכיטקטורל דייג'סט")

ג’וליאנה וביל רנסיק הגדילו את החלל המרכזי של הבית על ידי זרימת המטבח ישירות לתוך פינת אוכל ולתוך פינת ההסבה (צילום: “ארכיטקטורל דייג’סט”)

;