fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/טל-מן-גדול.jpg

טל מן נאבקת על חייה ומקימה מרכז תמיכה למחלימות מסרטן צוואר הרחם

לפני כשנה אובחן אצל טל מן, 45, בעבר כוכבת טלוויזיה וכיום מעצבת תכשיטים מצליחה, סרטן צוואר הרחם בשלב מתקדם. לאחר שלושה חודשים של טיפולים כימותרפיים והקרנות התבשרה כי היא נקייה, אבל הרגישה שהיא צריכה עדיין תמיכה נפשית ופיזית. באחרונה, ולאחר שהמחלה חזרה בשנית, היא מוכרת שרשרת מיוחדת בעיצובה, שהכנסותיה קודש להקמת מרכז תמיכה למחלימות מסרטן צוואר הרחם בבית החולים תל-השומר. את השרשרת ניתן לרכוש באתר www.talman.co.il  

טל מן עם פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא תל-השומר,

טל מן עם פרופ’ יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא תל-השומר, מקדמים את פרויקט התמיכה במחלימות מסרטן צוואר הרחם: “כל כך מתרגשת שהחלום מתקדם ומתממש

לפני כשבועיים חשפה טל מן בפייסבוק שלה כי חלתה בסרטן צוואר הרחם:

“הגיע הזמן להסביר לאן נעלמתי בעשרת החודשים האחרונים.

בחודש יוני 2018 אובחן אצלי סרטן צוואר הרחם בשלב מתקדם. גידול של 6 ס”מ עם גרורות באגן, ממצא מפתיע בהתחשב בעובדה שעברתי בדיקות פאפ באופן שוטף ואפילו חוסנתי לפני כ-15 שנה.

זה היה מצב שאי אפשר לנתח. עברתי טיפולים יום יומיים קשים והתמודדתי עם מה שצריך על מנת להחלים. בתקופת הטיפולים ואחריה לא הצלחתי לעבוד למרות שהיצירה בערה בי, פיזית לא הייתי מסוגלת. הייתי 20 שעות ביממה במיטה ו-4 שעות בבית חולים בטיפולים.

לפני 3 חודשים עשיתי בדיקה שאישרה שהכל בסדר ושאני נקייה. לאט-לאט התחזקתי והתחלתי לחזור לחיים. ביום שלישי שעבר ביצעתי בדיקת מעקב נוספת בה גיליתי שהסרטן חזר. הוא עקשן והוא הצליח להרים את הראש.

טל מן בטישירט עם הכיתוב החיים האמיתיים שאיתה היא מקדמת את הפרויקט

טל מן בטישירט עם הכיתוב “החיים האמיתיים” שאיתה היא מקדמת את הפרויקט

הגיל הממוצע של סרטן צוואר הרחם הוא 42

התפרקתי. לחטוף את הסטירה בפעם השנייה זה יותר קשה. יודעים כבר כמה זה כואב.
תהליך ההחלמה הוא ארוך ואני רוצה להקים פרויקט תמיכה שירכז עבור נשים שסיימו את הטיפולים מערך מחבק של טיפולים משקמים, מערך תמיכה פיזי ונפשי.

הגיל הממוצע של סרטן צוואר הרחם הוא 42. נשים בשיא הבנייה שלהן. נשים עם ילדים קטנים שזה תוקף אותן כמו רעם ביום בהיר.

בסיום הטיפולים הרגשתי את רשת הביטחון של בית החולים נעלמת. היה לי צורך בהמשך תמיכה.
החלטתי לפעול למען מחלימות נוספות. משתפת לינק לרכישת התליון שעיצבתי. חצי מהרווחים ממנו נתרמים להקמת פרויקט תמיכה במחלימות מסרטן צוואר הרחם במרכז הרפואי שיבא בתל-השומר.

על התליון חרוט Health And Happiness והוא עשוי מכסף או כסף בציפוי זהב בשיבוץ יהלום
בברכת בריאות ואושר. תודה על התמיכה והשיתוף”.

מחיר השרשרת נע בין 370 ועד 430 שקל. את השרשרת ניתן לרכוש באתר www.talman.co.il או בטל’: 054-7345651.

התליון שעיצבה טל מן לצורך פרויקט התמיכה

התליון שעיצבה טל מן לצורך פרויקט התמיכה

מאוחר יותר, כדי להדגיש את הצורך במרכז תמיכה למחלימות מסרטן צוואר הרחם, כתבה מן: “כשסיימתי את הטיפולים הקשים, מעטפת הביטחון של בית החולים הסתיימה, אך אני עדיין לא יכולתי לחזור לשיגרה, וממסגרת תומכת וטיפולים יום יומיים, נותרתי ללא התמיכה הכה דרושה להחלמה. הרגשתי צורך אמיתי במסגרת תומכת לאחר סיום הטיפולים הרפואיים. תהליך ההחלמה מתופעות הלוואי של הטיפולים לוקח כשנה ולעיתים אף יותר. הרעיון לפרויקט תמיכה במחלימות, נולד לאחר חשיבה משותפת עם הצוות הכה מופלא שטיפל בי והזדהה עם הצורך הלא ממומש שלי ושל מחלימות אחרות”.

התליון עם הכיתוב Health And Happiness

התליון עם הכיתוב Health And Happiness 

לפני כשבוע, חידדה טל את המטרה: “כשסיימתי את סבב הטיפולים הרגשתי צורך אמיתי בהמשך תמיכה מצד בית החולים. התמזל מזלי והפכתי לחברה של הרופאה שלי, דר’ שירה פלדר. לי יש מענה ממנה 24/7. אבל נשים אחרות שעברו את מה שאני עברתי מסיימות את הטיפולים ועוברות לביקורת אחת ל-3 חודשים . לאן הן חוזרות? לרופא המשפחה? הוא לא אונקולוג ולא יכול לתת מענה לכל הבעיות שצפות בתקופה הכל כך רגישה הזו. בימים אלה אני מקימה בשיתוף עם צוות המלאכים בלבן במרכז הרפואי שיבא תל-השומר את פרויקט התמיכה במחלימות מסרטן צוואר הרחם. מרכז שיתן תמיכה לנשים הגיבורות אחרי הטיפולים. תמיכה במישור הנפשי והפיזי. רוצים לתמוך בפרויקט? ברכישת התליון אנחנו מתקרבים עוד צעד להגשמת החלום.”

טל מן והשרשראות שכבר הוזמנו

טל מן והשרשראות שכבר הוזמנו

בנות יכולות לעשות כל דבר

בנות יכולות לעשות כל דבר!

;