fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/04/מילאנו-גדול.jpg

הבית לובש אופנה: מעצבי האופנה השתלטו על תערוכת מילאנו

ג’ורג’יו ארמני הציג שזלונג אופנתי, אנטוניו מאראס עיצב ספה סלונית עם הדפסים שונים, “דיור” חשפו אבזרים דקורטיביים לבית ו”מיסוני הום” השיקו אוסף רהיטים בהדפסי פסים וזיגזגים. בשורת מעצבי האופנה על פי תערוכת העיצוב 2019 במילאנו

“פנדי קאזה”: שיק איטלקי

כבר במבט ראשון על קולקציית הרהיטים של “פנדי קאזה”, כפי שהוצגה בתערוכה במילאנו, אפשר לראות שמדובר בפריטים מודרניים בעיצוב נקי השומרים על השיק האיטלקי. בתמונה: פינת הסבה בהשראת גוני הטבע, טרנד בולט בתערוכה, עם ספות בגוון אפור בהיר בשילוב הדום ירוק וכריות תואמות.

פנדי קאזה - ספות בגוון אפור בהיר בשילוב הדום ירוק וכריות תואמות.

“מיסוני הום”: פסים וזיגזגים

כמו בקולקציות האופנה שלהן, רוזיטה (האם) ואנג’לה (הבת) מיסוני לא מסוגלות לוותר באוסף הרהיטים של “מיסוני הום” על הפסים והזיגזגים, שהפכו לסימני ההיכר של המותג. במילאנו 2019 בלט המותג באוסף ססגוני של רהיטים עם פינת הסבה בפסים ופינת הסבה בהדפס זיגזגים ושלל כריות בהדפסים שונים.

מיסוני הום - פינת הסבה בהדפס זיגזגים

“מיסוני הום”: פינת הסבה בהדפס זיגזגים

מיסוני הום - פינת הסבה בהדפס פסים

“מיסוני הום”: פינת הסבה בהדפס פסים

“רוברטו קוואלי קאזה”: בהשראת אפריקה

הוא ידוע כמעצב אופנה מקסימליסטי שלא פוחד להרשים עם עושר של צבעים, הדפסים ומרקמים, ושילוב של הדפסי נמר וזברה הם חלק בלתי נפרד מהדי.אן.איי של המותג. במילאנו השנה הציג קוואלי פינת הסבה בהשראת אפריקה, עם ספה שעליה שלל כריות בהדפסים שונים, כורסה בהדפס מנומר וטאפט מעוטר בעצי דקל.

רוברטו קוואלי קאזה - פינת הסבה בהשראת אפריקה

“מארני”: הולכים על הירח

בית האופנה האיטלקי “מארני” הציג במילאנו 2019 אוסף של רהיטים תחת הכותרתMarni Moon Walk, שבו שולבו מלאכות מסורתיות עם עתיד דמיוני. המותג הציג כיסאות, ספסלים ושרפרפים עשויים עץ הדומה לחיות טוטם, שנוצרו על ידי בעלי מלאכה קולומביאנים וצולמו על רקע נגד נוף מחוספס שדמה לירח. חלק מההכנסות ממכירת האוסף יעבור למרפאה נוירו-אונקולוגית לילדים ברומא.

מארני - שולחנות צד במראה הליכה על ירח

“מארני”: שולחנות צד במראה הליכה על ירח

 Loewe: סלים תלויים

ג’ונתן אנדרסון, מעצב האופנה של “לווה”, אוהב מאוד עיצוב פנים, אז השנה הוא שיתף פעולה עם 11 אמנים, שיצרו סלי דקורציה מעור במקום במבוק, קש, או יוטה, תוך שמירה על הטכניקות המסורתיות שלהם. בנוסף, הזמין אנדרסון את האמן הספרדי Alvaro Leiro לעצב שורה של שקיות ואבזרים מעור בגוני קאמל ואפור.

לווה - סלים דקורטיביים מעור

“דיור הום”: חפצים יוקרתיים

לרגל תערוכת העיצוב במילאנו, חשף בית “דיור” הצרפתי 14 יצירות ייחודיות שעוצבו על ידי “סטודיו דימור”, מותג עיצוב נחשב של הצמד האיטלקי-אמריקני אמיליאנו סלצ’י ובריט מוראן. השניים קיבלו חופש פעולה מלא לעצב סידרה של חפצים יקרים עבור “דיור הום” – אגרטלים, מנורות ופריטים דקורטיביים.

דיור הום - אגרטלים בהשראת תיקי האוכף של המותג

“דיור הום”: אגרטלים בהשראת תיקי האוכף של המותג

דיור הום - אגרטל ואהיל למנורה עשוי עלים-עלים

“דיור הום”: אגרטל ואהיל למנורה עשוי עלים-עלים

אנטוניו מאראס: ספה ססגונית

מעצב האופנה האיטלקי אנטוניו מאראס, הידוע בחיבתו הגדולה להדפסים, חבר בתערוכת העיצוב מילאנו 2019 למותג העיצוב Saba Italia, והציג ספה סלונית שעוצבה מארבעה סוגים שונים של אריגים – שני הדפסי פרחים, הדפס משבצות והדפס פסים – בשילוב כריות תואמות.

אנטוניו מאראס - ספה בארבעה הדפסים

ארמני קאזה – שזלונג ארגונומי

לפעמים “מינימליסטי” יכול להיות “משעמם” בכל מה שקשור לעיצוב הבית, אבל לא כשג’ורג’יו ארמני לוקח לידיים את מושכות העיצוב. “ארמני קאזה” בלט במילאנו 2019 עם רהיטים שמושכים לכיוון אורבני, מינימליסטי, כמעט היי-טקיסטי, אבל בקווים זורמים ואלגנטיים, כמו השזלונג הארגונומי שעיצב.

ארמני קאזה - שזלונג ארגונומי

;