fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/09/טיפולים-אסתטיים-לפני-החג.jpg

רופאים מומחים בתחום האסתטיקה ממליצים על טיפולי זוהר שחובה להכיר לקראת החגים

מהבהרת העור וטיפול בפיגמנטציה, דרך הרמת פנים עם חוטים, ועד טיפול סינדרלה לערב החג. שנה טובה

1טיפולים אסתטיים לפני החג

צילום אילוסטרציה: Photo by Antonika Chanel on Unsplash

שנה חדשה בפתח וכולן רוצות להיראות זוהרות, יפות וחגיגיות. אז אילו טיפולים ניתן לעבור מהיום ועד החגים? מתי מומלץ לעשות כל טיפול? מהו זמן ההחלמה המשוער ומה נדרש בתהליך ההחלמה? אספנו עבורכן טיפולים אידאליים לעונה:

inmod IPL – להבהרה וטיפול בפיגמנטציה

טיפולים בעזרת מכשירים מבוססי אנרגיה שאינם פולשניים, כמו IPL, צברו תאוצה בשנים האחרונות, בשל יכולתם לטפל בעוצמה בכתמים עיקשים, באמצעות שליחת קרן אור ישירות אל תוך הפיגמנט, באופן סלקטיבי.

דר’ רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית, מסביר כי “מכשיר inmod IPL  להבהרה וטיפול בפיגמנטציה – נועד לטפל בנגעים פיגמנטריים, כמו כתמי שמש, כתמי גיל וכו’. לטיפול באמצעות טכנולוגיית IPL קוראים פוטו רגו’ביניישן – חידוש מראה העור באמצעות הבהרת פיגמנטציה, טשטוש כתמים ונימי דם בולטים בפנים”.

כדי לקבל תוצאות מקסימליות יש לעשות 3-5 טיפולים. אין צורך בזמן החלמה, אפשר להמשיך בחיים רגילים לאחר הטיפול. לאחר מכן העור נראה חלק ובהיר יותר ובעל מרקם ומראה צעיר יותר. הטיפול מתאים לכל סוגי העור, ואפשר לטפל באזורים רבים: פנים, סביב העיניים, צוואר, ומחשוף. המחיר: החל מ-500 שקל לטיפול.

3דר רונן גלזינגר מומחה בכירורגיה פלסטית צילום יחצ

דר’ רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית

סקין בוסטר לשפתיים במראה טבעי

לאחרונה פיתח דר’ אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית ובעל מרפאות רווה, את אחת הטכניקות החדשות לטיפול שפתיים מרענן, שאינו עוסק בצורת השפתיים וגודלן אלא נותן מענה למרקם ולתחושת השפתיים. הטכניקה החדשה היא סקין בוסטר לריריות השפתיים עצמן, המעניק להן בוסט של לחות למראה נטול קמטוטים.

באמצעות הזרקות שטחיות אך רוחביות מחליקים את הקמטוטים הקטנים ש”מקשטים” את מסגרת השפתיים ומשפרים את המרקם שלהן. בטיפול זה אין מענה לנפח או למילוי, אך החלום לשפתיים חיוניות ובשרניות בהחלט מוגשם. הטיפול מעניק תחושת לחות לאורך זמן רב ומחזיק מעמד עד כעונה שלמה.

הטיפול מתאים למי שסובלת מקמטוטים מזעריים סביב השפתיים-, מיובש וסדקים ברירית השפה, ומחוסר אלסטיות של השפתיים. את הטיפול יש לבצע פעם-פעמיים בשנה. המחיר: 1,500 שקל לטיפול.

הרמת פנים עם חוטים

כיום, עם התפתחותם של טיפולים דרמו-אסתטיים, ניתן לבצע הרמת פנים ללא כל התערבות כירורגית וללא אשפוז בעזרת טיפול מרפאתי קצר ואפקטיבי הנקרא “הרמת פנים עם חוטים”. טיפול הרמת פנים באמצעות חוטים נותן מענה למתיחה והרמה של אזור הלחיים, אזור הגבות, טיפול בקמטי הבעה עליונים ותחתונים, מתיחה של אזור הצוואר, הסנטר והלסת.

הליך הטיפול: חוטים העשויים מחומרים מתמוססים שנספגים בעור עם הזמן, מוחדרים אל מתחת לעור בעזרת קנולה (צינורית דקה) וללא כל צורך בחתכים. לאחר החדרתם באזורים הרצויים, מותח הרופא בעדינות את החוטים לכיוון הרצוי, החוטים נתפסים ברקמת העור ומעניקים אפקט מתיחה לעור. קיימים כמה סוגים של חוטים כאשר הרופא המומחה ימליץ על הסוג הנכון בהתאם לכל מטופל.

“כל מקרה נבחן לגופו”, אומר דר’ מרסלו מיטק, רופא בכיר ברשת מרפאות “פרופורציה” ובעל ניסיון רב בתחום האסתטיקה. “יתכן כי אמליץ למטופלת אחת על טיפול בחוטים חלקים בלבד ולמטופלת אחרת על טיפול המשלב חוטי קרסים עם הזרקת חומצות. ככל שהעור רפוי יותר, כך עדיף יהיה לשלב בין טכניקות שונות כדי להגיע לתוצאה מיטבית”. הטיפול מקנה תוצאות מידיות נראות לעין שימשיכו להשתפר במהלך השבועות שאחרי.

חשוב להדגיש, כי תהליך פירוק החוטים בעור מעורר תגובה של ייצור קולגן אשר תורם ללחות ולגמישות העור. הטיפול מתבצע תחת הרדמה מקומית ואינו מלווה בכאבים. אומנם תיתכן תחושת רגישות או אי נוחות כעשרה ימים לאחר הטיפול אך ניתן לטפל בכדורים בהתאם להנחיית הרופא. התוצאות מחזיקות מעמד לטווח יחסית ארוך – עד שנה וחצי.

2דר אברי רווה מומחה בכירורגיה פלסטית. צילום אורית פניני

דר’ אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית. צילום אורית פניני

טיפול סינדרלה לערב החג

אורח החיים האינטנסיבי שלנו עלול להוביל לנזקים בעור הפנים הנגרמים על ידי מתח, לחץ, רדיקלים חופשיים, חשיפה לשמש, הבעות פנים וחומרים כימיים. קפסולת טיפול פנים מהפכנית מבית Geneo מבוססת ספירולינה כחולה מהווה טיפול מרענן ומחייה עור יבש – לעור מלא לחות, זוהר ומחודש.

Geneo היא פלטפורמת טיפולי הפנים האולטימטיבית שכבשה את שוק הקוסמטיקה והאסתטיקה בארץ ובעולם. מהפכת הקפסולות שהציגה חברת “פולוגן” הישראלית עם מכשיר ה-Geneo היא הצלחה עולמית ופטנט ישראלי רשום. כל הקפסולות הידועות בשמן Oxypod מבוססות מרכיבים טבעיים בלבד ומטפלות במגוון סוגים של מצבי עור.

Oxypod Hydrate מיועד לטיפול במצב של עור הסובל מיובש וחוסר בלחות. קפסולה זו ייחודית, כאמור, בזכות הספירולינה כחולה – אצה שהיא הצמח העתיק ביותר בעולם שנודע בהשפעותיו האנטי דלקתיות ונוגדות החמצון. ספירולינה מכילה חלבון איכותי וריכוזים גדולים של ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו חיוניות. מחקרים הוכיחו השפעה מידית בהרגעת העור ובהענקת לחות מוגברת – לעור בריא וקורן. מטרת הטיפול: הידרציה לעור יבש ושמירת הלחות בעור. המחיר: 600-800 שקל.

Belotero Reviveטיפול לעור מוצק וזוהר 

אחרי הקיץ הארוך והחם שבו עור הפנים והמחשוף היו חשופים לשמש, זה הזמן לשקם את העור ולהחזיר לו את הזוהר והחיות. במיוחד עבור אזורים אלו פותח טיפול Belotero Revive – חומצה היאלורונית איכותית המיועדת לחידוש עור הפנים, לשיפור מרקם העור, להשבת לחות ולשיפור קמטוטים עדינים באזורים החשופים לשמש.

Belotero Revive מבוסס חומצה היאלורונית משולבת גליצרול, לשיפור מרקם העור, להשבת הזוהר ולשיפור האלסטיות שאבדו עם הזמן. שומר על עור הפנים מנזקי הגיל והשמש כבר מגיל צעיר. התוצאה נשמרת לתקופה של 36 שבועות. טיפול משלים לשיפור מרקם העור לאחר הזרקות שנועדו להשבת נפח ועיצוב הפנים.

;