fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/01/לחות-לבנות-40.jpg

קרם לחות נגד הזדקנות העור לבנות 40 פלוס: ה-10 הטובים ביותר

הקרמים שיעזרו להחזיר לחות לעורך, לשפר את המרקם שלו ולטשטש כתמים, קווים וקמטוטים

1א צילום יחצ ניוטרוג'ינה

צילום יח”צ: “ניוטרוג’ינה”

בחורף הלחות באוויר יורדת ובעקבותיה גם הלחות בעור שלנו. עור הפנים הופך ליבש יותר, אדמומי ולעיתים גם מגרד. גם אסתמה של העור, סוכרת, מגע עם חומרי ניקוי והזדקנות העור עלולים לתרום לאיבוד חומצות שומן החיוניות לגמישות העור ולהתאדות הלחות משכבת העור החיצונית – מה שעלול לגרום לסדקים בעור, לקמטוטים ולמראה מבוגר יותר.

כשזה קורה לך בגיל 40 פלוס, אל תסתפקי בקרם לחות בסיסי. שדרגי את שיגרת הטיפוח שלך עם קרם לחות המיועד גם לטיפול בסימני הזדקנות כמו קווים דקים וקמטוטים, עור עמום וכתמי גיל. קרם לחות עם מרכיבים כמו רטינול, פפטידים, חומצה היאלורונית ונוגדי חמצון יסייעו לך גם במניעת סימני הזדקנות עתידיים. בניגוד למה שמקובל לחשוב, גם עור שמן, שאינו מועד לתחושת צריבה ומתיחה, זקוק ליתר הזנה והגנה. זה הזמן להשתמש בקרמים עשירים יותר, לכל סוגי העור.

באיזו תדירות כדאי להשתמש בקרם לחות? השימוש, כמובן, משתנה בהתאם לסוג העור – יבש מאוד עד שמנוני מאוד – וללחות בסביבה שלך. אם את משתמשת במוצרים המכילים רטינואידים (חומרים המהווים נגזרות שונות של ויטמין A הגורמים לפילינג בעור ולייבושו) או חומצה סליצילית (גם היא מייבשת את העור), תזדקקי ללחות מוגברת. עם זאת, ברוב המקרים, לחות תספיק פעמיים ביום לאחר ניקוי עור הפנים.

איך משתמשים בסרום פנים עם קרם לחות? סרומים תמיד הולכים ראשונים. הכלל לטיפוח העור הכללי הוא להתחיל במוצרים מהקלים לכבדים. סרומים הם עשירים יותר מכל סוג של קרם לחות, כך שהתחילי עם הסרום, ואחרי מספר דקות מרחי את קרם הלחות.

מה עם קרם הגנה בחורף? קרם עם מקדם הגנה מפני השמש חשוב לא פחות מלחות. אם קרם הלחות שלך לא כולל מקדם הגנה, הקפידי למרוח אותה בנפרד בשעות היום, מעל קרם הלחות, הן להגנה על העור מפני נזקי השמש והן מפני רגישות מוגברת עקב רכיבי האנטי אייג’ינג.

טיפ 1: החורף מהווה הזדמנות לשימוש בקרמים עשירים במיוחד ומזינים וזאת בשל הירידה בפעילות בלוטות הזיעה והחלב. בקיץ מתרחשת פעילות יתר של בלוטות אלה, עובדה המונעת חדירה וספיגה טובה של תכשירים בעלי מרקם עשיר.  בחורף אם כן, מומלץ להשתמש בתכשירים בעלי מרקם עשיר ומזין בתדירות גבוהה.

טיפ 2: מומלץ להשתמש בתדירות גבוהה יותר במסכות לחות והזנה. אפשר ואפילו רצוי לישון עם מסיכות הלחות בלילה. הפעילות שלה בלילה אינטנסיבית והן מחוללות פלאים בעור. כמו כן, מומלץ להקפיד למרוח קרם הזנה על השפתיים ומסביב להן למניעת הזדקנות העור ויובש.

עולם הקוסמטיקה מציע סוגים רבים של קרם לחות שנועדו לשפר כמעט כל בעיה בעור הפנים – מקרם לחיזוק מחסום הלחות של העור, דרך קרם להרגעת העור וקרם לחות עשיר ללילה ועד ג’ל לחות לטיפול בסימני הגיל. הנה קרמי לחות לפנים לבנות 40 פלוס ששווה להשקיע בהם כעת.

10 קרמי הלחות הטובים ביותר נגד הזדקנות

1קליניק

קרם-ג’ל מזין השומר על הלחות עד 72 שעות של “קליניק”

Moisture Surge 72-Hour Auto-Replenishing Hydrator – קרם-ג’ל מזין השומר על הלחות עד 72 שעות של “קליניק” – קרם-ג’ל מרענן המספק תוספת לחות מידית ושומר על עור לחות לאורך 72 שעות, גם לאחר שטיפת הפנים. מתאים לעור רגיל, יבש, מעורב ושמן. מכיל חומצה היאלורונית (המסייעת ביצירת “מאגר לחות” אידאלי בעור) ומי אלוורה בשילוב קפאין (שמעצימים את פעולת הליחוח). ניתן להשתמש בתכשיר בכל פעם שעור שזקוק לחיזוק לחות, מתחת לאיפור או מעל, או כמסיכה במשך 5 דקות.

לרכישה עכשיו

2קיל'ס

קרם לחות ל-24 שעות של “קיל’ס”

Ultra Facial Cream – קרם לחות ל-24 שעות של “קיל’ס” – קרם המעניק לחות לאורך 24 שעות כדי להשאיר את העור רך, חלק ובריא יותר. הקרם מחזק את יכולת אגירת המים בתנאים יבשים, מצמצם את איבוד הלחות עבור איזון אופטימלי, מעניק לעור לחות לאורך כל היום, מותיר את העור עם פי 2.3 יותר לחות, גם באזורים היבשים ביותר של העור, ומושלם לתנאי מזג אוויר קשים.

לרכישה עכשיו

3לנקום

קרם לחות פעיל ללילה של “לנקום”

Absolue Nuit Premium Bx – קרם לחות פעיל ללילה של “לנקום” –  לאחר 20 שנות מחקר על תאי הגזע בעור, תאים בעלי יכולת לשחזר ולשמר מראה עור צעיר, לנקום יצרה את קרם הלילה לפנים, צוואר ולמחשוף הפותח במיוחד בכדי להעניק זוהר, לסייע בחידוש מראה העור ולהשיב לו ביעילות את הלחות. מהבוקר הראשון, העור מרגיש חלק יותר, בתחושת נוחות ובעל מראה אחיד יותר .בוקר אחר בוקר, העור נראה מעודן, נינוח וצעיר יותר, כאילו התמלא מחדש. מתאים לכל סוגי העור. מרחי את הקרם על עור נקי לחלוטין כל לילה ממרכז הפנים כלפי חוץ.

לרכישה עכשיו

4אוליי

קרם לחות ל-24 שעות עם רטינול של “אוליי”

regenerist retinol24 night moisturizer קרם לחות ל-24 שעות עם רטינול של “אוליי” – קרם לחות ל-24 שעות החודר עמוק לשכבות פני העור. הנוסחה מכילה קומפלקס ויטמין B3 + רטינואיד, מספקת שיפורים גלויים בקמטים ובקמטוטים, החלקות, בהירות, מיצוק, כתמים כהים ונקבוביות. שימוש יומיומי במשך 28 יום מבטיח, לדברי היצרן, שינוי אמיתי במראה העור.

לרכישה עכשיו

5אליזבת ארדן

קרם 8 השעות לעור יבש במיוחד של “אליזבת ארדן”

 Eight Hour Cream Skin Protectant– קרם 8 השעות לעור יבש במיוחד של “אליזבת ארדן” – קרם מיתולוגי זה נוצר לפני יותר מ-70 שנה, בשנת 1930, על ידי אליזבת ארדן בעצמה והיה המוצר הקוסמטי הראשון אי פעם שנשא את שמה. מדובר בקרם 8 השעות לעור יבש במיוחד, שהוא למעשה קרם טיפולי רב-שימושי המסייע להזין, עדן, לרכך ולהרגיע את העור. בנוסף לפנים, הוא מטפל בעור יבש או סדוק בידיים, מרפקים וברכיים, מרגיע גירויים מצריבות שמש ורוח.

לרכישה עכשיו

6ניוטר'וג'ינה

קרם-ג’ל לחות עם חומצה היאלורונית של “ניוטרוג’ינה”

Hydro Boost Hyaluronic Acid Hydrating Gel-Cream – קרם-ג’ל לחות עם חומצה היאלורונית של “ניוטרוג’ינה” – קרם-ג’ל בעל נוסחה ייחודית, הנספג במהירות כמו ג’ל ושומר על הלחות לאורך זמן כמו קרם, גם על עור יבש במיוחד. מכיל חומצה היאלורונית, לחות שנמצאת באופן טבעי בעור, המושכת לחות ונועלת אותה. התכשיר לא קומדוגני (לא יסתום נקבוביות), ללא בישום, ללא צבעים, עשיר בחומרים מזינים ומסייע למחסום הלחות של העור מפני אובדן לחות.

לרכישה עכשיו

7סרווה

קרם לחות לעור יבש עם שלושה סרמידים של “סרווה”

CeraVe Moisturizing Cream – קרם לחות לעור יבש עם שלושה סרמידים של “סרווה” – קרם לפנים המספק לחות למשך 24 שעות ומסייע לשקם את מחסום העור עם שלושה סרמידים חיוניים (ביחד עם חומצות שומן רוויות וכולסטרול, סרמידים מהווים מחסום עורי). מכיל גם חומצה היאלורונית כדי לסייע בשמירה על הלחות הטבעית של העור. בעל טכנולוגיה הרשומה כפטנט המשחררת את הלחות בצורה מבוקרת לעור. מתאים לשימוש גם על כל הגוף, ואפילו כקרם ידיים לידיים יבשות.

לרכישה עכשיו

8לה מר

קרם-ג’ל לחות לחידוש העור של “לה מר”

The Moisturizing Cool Gel Cream – קרם-ג’ל לחות לחידוש העור של “לה מר” – קרם-ג’ל מועשר בוויטמינים, מינרלים ומרכיבים שמקורם בים, המספק פרץ לחות בכל מקום שבו הוא נחוץ ביותר. מכיל מגנזיום, אצות ים, סידן, ויטמינים E, C ו-B12 ואקליפטוס. מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש. לשימוש בבוקר ובערב בכל יום כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

להשיג ברשתות הפארם

9לוריאל פאריז

קרם לחות עם כוח משולש של “לוריאל פריז”

Revitalift Triple Power Face Moisturizer – קרם לחות עם כוח משולש של “לוריאל פריז” – קרם לחות נטול ריח משולב עם 3 מהמרכיבים המומלצים ביותר על ידי רופא העור: חומצה היאלורונית, ויטמין C ופרו-רטינול – להפחתת קמטים ולעור מוצק ובהיר לעין, כהבטחת היצרן, בשבוע אחד. לאחר השימוש, העור מרגיש רך יותר, חלק יותר ולח במשך 24 שעות. החומצה ההיאלורונית משמרת את רמות הלחות בעור; ויטמין C, הידוע כנוגד חמצון חיוני המצוי באופן טבעי בעור, מנטרל רדיקלים חופשיים העלולים להוביל לסימני הזדקנות; ופרו-רטינול, נגזרת עדינה ומייצבת של רטינול, פועלת עם מרכיבים אחרים בנוסחה להפחתת קמטים ולשיפור מוצקות העור.

לרכישה עכשיו

10סבוקלם

קרם לחות עם מקדם הגנה 30 של “סבוקלם”

Moisturizer Sun Protection – קרם לחות עם מקדם הגנה 30 של “סבוקלם” – קרם יום המרגיע את העור, מעניק לו לחות, הגנה גבוהה ורחבת טווח מקרני השמש UVA+UVB, עם מקדם הגנה 30. הקרם מכיל דונג המופק מזרעי חוחובה המרכך את העור ושומר על גמישותו; תמצית פרחי קלנדולה וחומצות אמינו המשולבות במינרלים של מגנזיום ואשלגן, התורמות להרגעת העור ולמתן תחושת נינוחות; ומועשר בוויטמין E ובתמצית דונליאלה – נוגדי חמצון המגנים על העור מרדיקלים חופשיים וחיוניים במיוחד בעת החשיפה לשמש. לשימוש יומיומי, מתאים לכל סוגי העור.

לרכישה עכשיו

;