fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/11/מאיה-גדול.jpg

מאיה ורטהיימר: “כמה זמן חיכיתי רק בשביל שתהיה לי הזכות לשאת בבטן תינוקת”

כמעט שנתיים של ניסיונות להיכנס להריון ואינספור טיפולים עברו על השחקנית מאיה ורטהיימר, 29, ובעלה אסף זמיר, ח”כ כחול לבן. לפני כחודשיים הודיעו השניים כי הם עומדים להיות הורים לבת. “אני מקווה שזה שאני הצלחתי להיכנס להריון ייתן לאנשים תקווה”, אמרה מאיה. “מצד אחד, זה הדבר הכי פרטי בעולם ומצד שני, אני יודעת שהרבה נשים חוות אותו ומתמודדות עם הקשיים שלו, שהכי חשוב לי שהן ידעו שהן לא לבד!

1מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר: “אני בעצם הכי לא לבד שהייתי מעולם. אנחנו שתיים”

בחודש יוני האחרון, עם התחלת המחאה “צאו לי מהרחם” שהחלה לוסי האריש, העלתה מאיה פוסט, אליו צירפה תמונה שלה עם שניים מאחייניה הקטנים, שבו כתבה: “אתם רואים את המבט שלי? זה אושר. אלו האחיינים שלי. הם כל פעם מזכירים ללב שלי שהתהליך שאנחנו עוברים כדי לעשות משפחה משלנו לא תמיד קל, אבל אני מאמינה שהוא שווה הכל. ויש לי הרבה, המון, יותר מדי מה לומר ולכתוב בנושא. בקרוב גם אדבר על זה. אבל תנו לי להחליט על מה ואיך, זה הגוף שלי”.

עכשיו, כשהיא באמצע הריונה, כתבה מאיה בפייסבוק שלה: “אתם יודעים? יש הרבה דברים שלא סיפרו לי על הלידה ואני מגלה אותם בעצמי לאט-לאט… האמת שאולי סיפרו לי, אבל לא באמת הקשבתי. כשאת בהריון, בין כל הרגשות המדהימים והמטורפים, את מרגישה מאוד בודדה.

“את נכנסת לזה מתוך מקום מאוד רומנטי של ‘פרי אהבתנו’ ואספי איתי, מלווה אותי כל רגע בתהליך (אולטראסאונד, בדיקות, קורסים, גם מתעורר בלילה וגם חווה את ההורמונים) אבל וואלה – את לבד. הם חווים 10% מהעניין. ואת מבינה שכמה שעד עכשיו בחיים הכל היה פיפטי-פיפטי – זה כבר לא!

2מאיה ורטהיימר מציגה בטן הריונית

מאיה ורטהיימר מציגה בטן הריונית: “זאת הברכה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש מאלוהים”

“זה השינוי הפיזי והנפשי שרק את עוברת – החיים שלך מתהפכים מקצה לקצה וכל היסודות של החופש שלך, הבחירות שלך והגוף שהשקעת בו שנים, הכל נדחק הצידה בשביל האפונה הקטנה הזו ששוחה לי בבטן ואני בכלל לא מכירה אותה.

“אסף ממשיך בחיים שלו כרגיל וגם אחרי הלידה זה יהיה ככה אבל החיים שלי לא. אני לאט-לאט קולטת שאני במקום שני של עצמי ועם כל הקסם המדהים שבזה. את לבד. בדידות עצומה מתגנבת לראשי ותכלס אני יודעת שזו רק ההתחלה (רק חושבת על כל הנשים שקמות ב-3 בבוקר להניק כשהכל שקט מסביב).

“אבל אז היא בועטת בי, וחיוך עולה לי על השפתיים והבדידות נדחקת לי הצידה – אני מבינה שאני ממש לא לבד. אני בעצם הכי לא לבד שהייתי מעולם. אנחנו שתיים. אני נזכרת כמה זמן חיכיתי רק בשביל שתהיה לי הזכות לשאת בבטן תינוקת וכמה זאת הברכה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש מאלוהים.
“אז אמהות אני רוצה לומר לכן, אני מעריצה כל אחת ואחת מכן. אני עוד לא אמא ואני כבר רוצה לחבק כל אחת ואחת מכן ורוצה לספר לכן שאתן הגיבורות שלי”.

3מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר: “אני עוד לא אמא ואני כבר רוצה לחבק את כל האמהות ורוצה לספר לכן שאתן הגיבורות שלי

בנוסף, למאיה יש חוש הומור משובח. אהבנו את הפוסט שהעלתה לא מכבר ובו כתבה: “אני לא יודעת מה הולך לצאת, וטפו טפו טפו, הכי חשוב זה הבריאות של התינוק שלנו. אבל אסף אהוב ליבי, גם אתה וגם אני יודעים שבעזרת השם אנחנו הולכות להיות שתיים ואנחנו הולכות לאכול לך את הראש. בהצלחה כפרה”.

4מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מדגמנים הריון בשניים

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מדגמנים הריון בשניים

צילומים: אינסטגרם

;