fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/10/קים-קרדשיאן-גדול.jpg

קים קרדשיאן חוגגת היום 40, עם 300 מיליון עוקבים, בדרך למיליארד הראשון שלה!

איך הפכה כוכבת הריאליטי ומלכת הטראש לאשה הכי מצליחה בטלוויזיה, באופנה, ביופי ובאינסטגרם? תראו רק מה עבר עליה בחודשים האחרונים

1קים קרדשיאן

קים קרדשיאן בתמונה שהעלתה החודש באינסטגרם: “הסידרה ‘משפחת קרדשיאן’ יורדת מהמסכים כי אנחנו פשוט צריכות הפסקה, אפילו לדקה”

קים קרדשיאן חוגגת היום יומולדת 40 וכהרגלה היא מתכננת מסיבה גדולה מהחיים, מושקעת וסודית. הצהובונים בארצות-הברית מגלים כי קים שכרה מטוס פרטי שייקח אותה ו-30 מבני משפחתה וקרוביה לאי טרופי מבודד. אף אחד מאורחיה לא יודע לאן בדיוק טסים והם יאלצו לחכות בסבלנות עד לנחיתה. המסיבה הסודית, אגב, תועבר בשידור ישיר היום בערוץ E, שבו משודרת מזה 14 שנה הסידרה “משפחת קרדשיאן”.

אחרי 14 שנה ו-20 עונות, הודיעה קים בחודש שעבר באינסטגרם על ירידת סידרת הריאליטי המשפחתית מהמסך הקטן: “אחרי מאות פרקים ותוכניות ספין-אוף רבות, ‘משפחת קרדשיאן’ יורדת מהמסכים”, כתבה. “תודה לכולכם שראיתם אותנו במשך כל השנים האלה – דרך התקופות הטובות, התקופות הרעות, האושר, הדמעות, היחסים והילדים הרבים. ננצור לנצח את הזיכרונות הנפלאים ואינספור האנשים שפגשנו בדרך”.

בראיון שהעניקה לא מזמן, הודתה קים: “זה הרגיש כאילו החלום של כולנו התגשם. למען האמת אף אחד מאיתנו לא האמין בכלל שנגיע לעונה שנייה. לא האמנו שזה יהפוך להיות כל כך גדול, אבל פתאום עברו 14 שנים שבהן אנחנו מצלמים בלי הפסקה – מצלמים עונה, מסיימים אותה ועוברים לצלם ספין אוף. כל כך הרבה קורה עם זה, שאנחנו פשוט צריכות הפסקה, אפילו לדקה”.

2הקרדשיאנס משיקות החודש בושם חדש בהשראת אבני חן

הקרדשיאנס משיקות החודש בושם חדש בהשראת אבני חן, מימין לשמאל: קלואי, קים וקורטני. צילום: אינסטגרם

העונה ה-20, שתחתום את אחת מסדרות הטלוויזיה המצליחות בכל הזמנים, שמשודרת בכ-165 מדינות בעולם, הולכת להתמקד ברגעים אינטימיים של בנות המשפחה – קריס, קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי – בימי הקורונה והסגר והצצה לכל הרגעים הדרמטיים שחוו. בגלל הקורונה, חלקים רבים מן העונה האחרונה צולמו על ידי בנות המשפחה עצמן. על כך סיפרה קים: “היינו כל כך מבוהלות ושיתפנו כל רגע מזה. היינו בבית עם הילדים, בלי מסגרות ובלי עזרה. זה היה צד שונה מאוד שלנו שאני חושבת שאף אחד עוד לא ראה”.

ואם זה לא מספיק, בעלה של קים, הראפר קניה ווסט, חשף ביולי האחרון כי נדבק בנגיף הקורונה כבר בסוף חודש פברואר השנה, הרבה לפני שהמחלה התפשטה בארצות-הברית. קים, מצידה, הודתה כי היתה לחוצה מאוד: “קניה נדבק ממש בהתחלה של התפרצות המגיפה, כשאף אחד לא באמת ידע מה קורה. זה היה כל כך מפחיד ולא ידוע”.

הקורונה לא הפריעה לה לנצל, כהרגלה, את ההזדמנות לגרוף עוד כסף ולהשיק קולקציית מסיכות פנים מעוצבות. הקולקציה היא חלק ממותג המחטבים שהקימה בשנה שעברה, Skims, וכוללת מסיכות לא רפואיות שנועדו לשימוש יומיומי. בדומה למחטבים, מדובר במסכות ללא תפרים, כאלה שנושמות ומתרחבות. מחיר כל מסיכה התחיל ב-8 דולר, ותוך שעות ספורות לאחר ההשקה הודיעה קים בחשבון הטוויטר שלה כי אזלו כל המסיכות. בימים אלה, אגב, היא משיקה קולקציית מחטבים חדשה.

3בנות משפחת קרדשיאן כיום, מימין לשמאל קורטני, קריס, קים, קיילי, קלואי וקנדל

בנות משפחת קרדשיאן כיום, מימין לשמאל: קורטני, קריס, קים, קיילי, קלואי וקנדל. מכוכבות טראש הפכו למכתיבות טרנדים. צילום: אינסטגרם

בנוסף, בחודש שעבר, בעיצומה של הקורונה, השיקה קים קולקציית בשמים חדשה יחד עם אחיותיה קורטני וקלואי. “יצרנו בשמים בהשראת אבני חן – אודם (אדום), אמרלד (ירוק) וספיר (כחול), כשכל אחת מהאחיות מייצגת אבן אחרת. אני תמיד אהבתי את הצבע הירוק העמוק של האמרלד ואת מה שהאבן מסמלת – אהבה, שגשוג וריפוי. הניחוח שלי הוא מוסק עשיר, אך יש לו תווים פרחוניים לבנים ומתוקים”.

תקופת הקורונה היתה טובה כלכלית אך לא קלה בגיזרה המשפחתית ופגעה ביחסיה של קים עם קניה, שאיתו עם מגדלת 4 ילדים: נורת’ וסיינט, שאותם ילדה קים, ושיקגו וסאלם, שנולדו באמצעות אם פונדקאית. בימי הסגר בארצות-הברית החלו לדלוף שמועות על הידרדרות ממשית ביחסים שלהם שנבעה מיותר מדי זמן ביחד. קים וקניה, על פי מקורבים, הסתגרו בשני קצוות של ביתם הענקי כשהמחלוקות ביניהם רק הולכות ומעמיקות, כשהוא עסוק בעיקר במירוץ המטורלל שלו לנשיאות ארצות-הברית. בינתיים, מתברר כי השניים נתנו צ’אנס נוסף לנישואים שלהם.

קרדשיאן אימפריה

קים קרדשיאן היא אימפריה ענקית של אשה אחת, כשהונה הוערך לאחרונה על ידי מגזין “פורבס” ב-900 מיליון דולר. היא הראשונה בעולם שידעה לנצל את הרשתות החברתיות ולהפוך אותן לעסק רווחי מאוד. יש לה כמעט 300 מיליון עוקבים בעולם – 190 מיליון באינסטגרם, 64 מיליון בטוויטר ו-32 מיליון בפייסבוק.  בחודש שעבר, אגב, היא הפתיעה את כולם כשהודיעה כי היא סוגרת את חשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלה ל-24 שעות, כמחאה נגד פייסבוק (המחזיקה בבעלות גם את אינסטגרם) על הפצת השנאה שהם מאפשרים ברשת תמורת רווח.

4קריס ג'נר משמאל, עם חמש בנותיה, בפרומו לעונה ה-16 של משפחת קרדשיאן

קריס ג’נר משמאל, עם חמש בנותיה, בפרומו לעונה ה-16 של “משפחת קרדשיאן” בלוקים טראשיים אופייניים באותם ימים. צילום: אינסטגרם

את הטיפ הטוב ביותר בענייני עסקים קיבלה קים מאמה. לדבריה, “אמא שלי נתנה לי את העצה הכי טובה שקיבלתי עד היום: אם מישהו אומר לך ‘לא’, זה סימן שאת מדברת עם האדם הלא נכון”. אין ספק, האשה שהמציאה את המושג טראש, היא אשת עסקים ממולחת שלא נחה לרגע על זרי הדפנה.

את הכסף היא עושה מהסידרה המשפחתית (כמובן), מפוסטים שהיא מעלה (לפחות מיליון דולר לפוסט באינסטגרם), מקמפיינים (למשל, “פנדי”, “קלווין קליין”, “בלמין”), מחברת הביוטי שלה, KKW, שהשיקה בעקבות אחותה קיילי, מהשקת בשמים (אחד מהם הכניס לה 10 מיליון דולר ביום), מבגדי הגוף שלה Skims (ביום שהושקה הקולקציה הראשונה היא נמכרה כולה והכניסה לה 2 מיליון דולר) וגם מפיתוח משחק מובייל ואפליקציית אימוג’ים בדמותה, הנקראת קימוג’י.

לזכותה ייאמר, כי בשנים האחרונות הפכה לפעילה חברתית והיא בהחלט ממנפת את פרסומה למטרות חשובות. בשנה האחרונה ניצלה קים את הכוח וההשפעה העצומים שלה כדי להעלות את המודעות לרפורמה בבתי הכלא בארצות-הברית. היא אפילו פעלה למען שחרורה של אליס מארי ג’ונסון, שנידונה למאסר עולם על פשע לא אלים הקשור בסמים ונפגשה לשם כך עם הנשיא דונלד טראמפ. ואכן, תוך שבוע העניק טראמפ לג’ונסון חנינה. עכשיו, לא להאמין, היא לומדת משפטים. היעד הבא: לגשת לבחינות הלשכה ב-2022.

5קים קרדשיאן וקניה ווסט

קים קרדשיאן וקניה ווסט. השנה נתגלעו קשיים ביחסים ביניהם אבל בינתיים החליטו לשמור על הנישואים שלהם. צילום: אינסטגרם

בנוסף לפעילותה למען אסירים, בחודש שעבר תרמה קים מיליון דולר לקרן הומניטרית, הפועלת לסייע לארמניה במלחמה עקובת הדם בינה לבין אזרבייג’ן בחבל נגורנו קראבך. תמיכתה של קרדשיאן בארמניה אינה מקרית. שורשי משפחתו של אביה המנוח, עו”ד רוברט קרדשיאן, הם ארמניים. בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות כתבה: “לא ניתן לגבולות להפריד בינינו – כולנו אומה ארמנית אחת. בין אם תעזרו להעלות את המודעות ברשתות החברתיות או תתרמו ולו רק דולר אחד בלבד – כל דבר יעזור”. התרומה כולה תוקדש לקרן למען ארמניה, המציעה אוכל, מקלט, וסיוע רפואי לכל מי שהושפע מהלחימה.

קרדשיאן ביוטי

כמי שהחלה את הקריירה שלה כבעלת קימורים דשנים, ישבן סטייל ביונסה וחזה מעורר התפעלות, לאחר שהפכה למפורסמת רזתה קים פלאים (אם כי עדיין שמרה על פיגורה נשית מלאה יחסית ולא הפכה למקל), וכתוצאה מכך, הפכה לגורו של כושר, תזונה ובריאות, הוציאה מספר קלטות של חיזוק ועיצוב שרירים, והופיעה על שעריהם של כל מגזיני הבריאות הנחשבים בארצות-הברית, כשהיא מעניקה מעצותיה. לדבריה, היא נוהגת לקצץ בג’אנק פוד ובמשקאות מוגזים, להרבות באכילת חלבונים ושותה בכל בוקר לאטה מחלב סויה בליווי שיבולת שועל, ביצים או פירות.

 את כושרה הגופני היא מתחזקת באמצעות משטר אימונים קפדני עם מאמנת אישית, שדואגת לה ל-3-5 אימונים בשבוע, שכוללים ריצה, אימוני כוח, ותרגילי רגליים, בטן, ישבן וירכיים. קים: “אני חושבת שהמסר שאני מעבירה הוא לחבק את הקימורים שלך ואת מי שאת. אני גאה בכך שנערות צעירות מסתכלות עליי ואומרות ‘אני עגלגלה ואני גאה בזה'”. עם זאת, באותה נשימה, הוסיפה כי “הישבן שלי לא ענקי כמו שכולם חושבים. יש לי רגליים קטנות ומותניים צרים, אז הוא נראה גדול יותר”.

6קים קרדשיאן וקניה ווסט עם ארבעת ילדיהם

קים קרדשיאן וקניה ווסט עם ארבעת ילדיהם: נורת’, סיינט, שיקגו וסאלם. צילום: אינסטגרם

ואי אפשר בלי לציין את המהפך הדרמטי שעברה קים לאורך השנים בסגנון הלבוש ובמראות הביוטי והשיער שלה. אם בעבר כל לוק שלה נחשב לשיא הטראש וזכה לביקורות קשות, הרי שבשנים האחרונות היא בעצמה מכתיבה את הטרנדים ונחשבת לאחת מאייקוניות האופנה החזקות והנערצות בעולם. אבל אפילו היא היתה המומה כשנבחרה לפני כמה שנים על ידי “ווג” האמריקאי לאחת הנשים המשפיעות ביותר על האופנה העולמית. “אני?”, כתבה קים באינסטגרם, “הרי רוב הזמן אני בכלל בלי בגדים…”

;