fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/03/אירה-דולפין-גדול.jpeg

בסלון עם אירה דולפין: גורו הספורט תעביר אימונים אישיים ברשתות החברתיות ללא תשלום

מדי יום, בשעה 17:00, תדגים דולפין תרגילים בליווי טיפים לתזונה נכונה, לבמות הדיגיטליות של קניון הדר בירושלים – באינסטגרם, בפייסבוק ובערוץ היוטיוב

1אירה דולפין בשיתוף פעולה עם קניון הדר ירושלים צילום יחצ

אירה דולפין. תענה גם על שאלות צופים

בעקבות מגפת הקורונה הכרוכה בתקופת בידוד ארוכה ושהות מתמשכת בבית, קניון הדר ירושלים משיק מיזם חדשני בשיתוף אירה דולפין, גורו הבריאות והספורט, שבו היא תעביר און ליין, לקהל הרחב, ללא תשלום, שיעורי ספורט ואימונים, בליווי טיפים של תזונה נכונה ומתן מענה על שאלות הצופים בנושא ספורט ובריאות.

מדי יום, בשעה 17:00, למשך כ-20 דקות, תעלה דולפין לבמות הדיגיטליות של קניון הדר ירושלים – אינסטגרם, פייסבוק וערוץ יוטיוב – עם שיעור ספורט שבו תדגים תרגילים שאותם ניתן לבצע בבית, ללא  שימוש במכשירים, ותסיים במתן טיפים ומענה על שאלות הצופים.

אירה דולפין, נחשבת בישראל לגורו בתחום הכושר, הספורט והתזונה, למי ששינתה במהירות את נשות תל-אביב והכניסה אותן לעולמות הכושר תוך שינוי אורח חיים והעצמה נשית מאתגרת. אירה היא הבעלים של “פינק רום”, רשת סטודיו לאימוני נשים, בעלת פינת כושר בערוץ 2, משתתפת בעונה האחרונה של “הישרדות”. שיעור הכושר של דולפין בימי הקורונה פתוח לכלל הציבור בזירות ובפלטפורמות הדיגיטליות.

לדברי מנכ”ל קניון הדר, לירון אלקיים, “קניון הדר רואה לנגד עיניו בימים אלה את טובת הציבור הירושלמי והישראלי ואנו מתייחסים למיזם זה כשליחות לציבור – פעילות מבורכת שתאפשר לכולם לשמור על שיגרת יום בריאה יחד עם שפיות נכונה לנו ולמשפחתנו.

לפרטים: www.hadar-mall.co.il

;