fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/03/הלידות-של-החודש-גדול.jpg

בייבי בום: הלידות המרגשות של החודש, ממיכל אנסקי, דניאלה פיק, ועד ירדן הראל ובר רפאלי

מבול כזה של לידות בברנז’ה לא זכור לנו כבר הרבה זמן. ממיכל אנסקי, דניאלה פיק, מיכל ויצמן, מאיר אדוני ועד מאיה ורטהיימר, ירדן הראל ובר רפאלי – שילדו בחודש האחרון. מזל טוב!

1מיכל אנסקי ואייל אמיר

מיכל אנסקי ואייל אמיר. עכשיו אמא לשתי בנות

ארבעה חודשים אחרי שנישאה לבן זוגה, איש העסקים אייל אמיר, מיכל אנסקי בת ה-39 ילדה בשבוע שעבר בת שנייה, אחות לדניאלה, בתה בת ה-9 מנישואיה הראשונים. לתינוקת החדשה הם קראו גבריאל לי. בפוסט שהעלתה לאינסטגרם עם בעלה והתינוקת, כתבה אנסקי: “החיים עצמם”.

1ס מיכל אנסקי אייל אמיר והתינוקת גבריאל לי

מיכל אנסקי, אייל אמיר והתינוקת גבריאל לי

ב-22 בפברואר גם דניאלה פיק, 36, וקוונטין טרנטינו, 56, הפכו להורים בפעם הראשונה, כשהיא ילדה את בנם הבכור בבית החולים ליס שאיכילוב בתל-אביב. בני הזוג, שחיים על קו תל-אביב-לוס-אנג’לס, נישאו לפני כשנתיים בארצות-הברית ובאוגוסט האחרון הודיעו שפיק בהריון ראשון.

2דניאלה פיק הפכה לאמא בפעם הראשונה צילום יחצ - פרי מנדלבוים

דניאלה פיק הפכה לאמא בפעם הראשונה. צילום יח”צ: פרי מנדלבוים

בר רפאלי, 34, ילדה באמצע החודש שעבר בן אחרי שתי הבנות, ליב ואל, והיא וביעלה עדי עזרא החליטו לקרוא לרך הנולד בשם הכה ישראלי: דויד. בר הודתה לכל הצוות בבית החולים ליס שבאיכילוב תל-אביב שליווה אותה בכל הלידות. בתמונה שהעלתה לאינסטגרם מיד לאחר הלידה, כתבה: “שלושה ילדים בשלוש  וחצי שנים”.

3בר רפאלי. שלוש לידות בשלוש וחצי שנים

בר רפאלי לאחר הלידה. שלוש לידות בשלוש וחצי שנים

יום אחרי הלידה של בר רפאלי, מיכל ויצמן, מיכל הקטנה בשבילכן, 37, הפכה לאמא לחמישה כשילדה את בתה, אלי. למיכל ולבעלה, ניר ויצמן, חיכו בבית ליאו, יולי והתאומים ריי וריף. כמה שעות אחרי שהתברכה בפעם החמישית, כתבה מיכל בפוסט: “אלי שלי, אלי שלנו, תודה על הזכות שהענקת לנו ביום זה, יותר מכל יום אחר ויותר מתמיד. אני מרגישה מבורכת. בזכות בעלי המדהים, אהבת נעוריי – ניר אני אמא לחמישה. תודה לקדוש ברוך הוא על חיים מלאי הפתעות ומשפחה. על ניסים ונפלאות. ותודה לכם אהובים שלי, על החיבוק, התמיכה, האהבה שאתם מרעיפים ועוטפים אותנו – אנחנו בריאים ומאושרים מאד!!! שום דבר לא מובן מאליו”.

4מיכל הקטנה ובתה החמישית אלי

מיכל ויצמן ובתה החמישית אלי

יומיים אחרי הלידה של מיכל ויצמן, התבשרנו על לידת התאומים של ירדן הראל, 35, ובעלה עומרי שלום, שהפכו לראשונה להורים בעזרת אם פונדקאית בבית החולים בלינסון. לבן הם קראו גפן ולבת – לני. וכה כתבה הראל לצד תמונת התאומים שהעלתה לאינסטגרם: “תמונה הזאת, שהפכה מחלום רחוק למציאות, לא היתה יכולה להתגשם בלעדיכם. פרופסור ג׳קי וחיה אשכנזי היקרים, הפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו. הייתם איתנו בכל הרגעים הכי קשים, הרמתם אותנו למעלה, החדרתם בנו תקווה ועטפתם אותנו בכל כך הרבה חום. מירב ואורית מ”מירב פונדקאות חובקת”, עשיתן לנו שידוך משמיים ותמכתן בכולנו אישית ומקצועית לאורך כל הדרך. פרופסור ארנון וישניצר, ד״ר רוני חן והמיילדות היקרות – גרמתם לנו להרגיש בטוחים ורגועים כבר מהמפגש הראשון ובזכותכם רגע האמת, שכל כך ציפינו לו וכל כך חששנו ממנו באותה נשימה, הפך לחוויה עוצמתית שלא קיימות מספיק מילים בשביל בכלל להתחיל להסביר. תודה אלוהים שהגשמת את התפילות”.

5ירדן הראל ובעלה עומרי שלום עם התאומים

ירדן הראל ובעלה עומרי שלום עם התאומים

6ירדן הראל - שבת משפחתית ראשונה בבית

ירדן הראל: “שבת משפחתית ראשונה בבית

7ירדן הראל חושפת את שמות התאומים - לני וגפן

ירדן הראל חושפת באינסטגרם את שמות התאומים – לני וגפן

כמה ימים קודם לכן, ילדו גם מאיה ורטהיימר, 29, וח”כ אסף זמיר, 39, את בתם הבכורה שנקראה בישראל: אסיה. בעבר שיתפה מאיה בחשבון האינסטגרם שלה, כי היא ובעלה ניסו במשך כשנתיים להביא ילד לעולם באמצעות טיפולי פוריות. שיהיה במזל!

8מאיה ורטהיימר ואסף זמיר עם בתם הבכורה אסיה

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר עם בתם הבכורה אסיה

ועוד לידה מרגשת: אשתו השנייה של השף מאיר אדוני, דניאל ברבי, שיתפה תמונה ראשונה של התינוק החדש וחשפה את השם: רום- גבריאל. לבני הזוג בן נוסף, בניה ארי.

9התינוק החדש של השף מאיר אדוני ואשתו דניאל ברבי

התינוק החדש של השף מאיר אדוני ואשתו דניאל ברבי

;