fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2019/10/שנה-גדול.jpg

בעיתוי מושלם לראש השנה: עברי לידר, 45, הפך לראשונה לאבא מאם פונדקאית בארה”ב

שנה חדשה, התחלות חדשות: עברי לידר, 45, הפך לראשונה לאבא מאם פונדקאית בארה”ב; תמר זנדברג חושפת בטן של חודש חמישי, ריטה מתחילה את השנה בחיבוק משפחתי ועוד ברכות לשנה החדשה. תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה

1עברי לידר ובנו הבכור

עברי לידר ובנו מיד לאחר הלידה. בשעה טובה!

ערב ראש השנה חשף הזמר עברי לידר (45) בפוסט מרגש כי הפך סופסוף לאבא מאם פונדקאית בארה”ב. “אני מאושר לספר שלפני כארבע שעות זכיתי להיות בלידה של בני”, כתב לידר. “אולי בפעם הראשונה בחיי אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגיש. כרגע אני רק מצליח לחייך או לבכות. תודה לכל האנשים המדהימים שתמכו ועזרו לי להגיע לרגע הזה. ברוך הבא לעולם בני היקר והאהוב”.

2תמר זנדברג, בעלה ובתה, חושפת בטן של חודש חמישי

תמר זנדברג עם בעלה, בתה מנישואיה הראשונים ובטן של חודש חמישי

תמר זנדברג העלתה לפייסבוק תמונה עם בעלה השני אורי זכי, יו”ר ועידת מרצ ולשעבר מנכ”ל ארגון  “בצלם” בארה”ב, עם בתה מנישואיה הראשונים ועם בטן של תחילת חודש חמישי, וכתבה: “שנה טובה, שנה של התחלות חדשות”. רק בשורות טובות.

3ריטה, משי ונועם פותחות את השנה בחיבוק

ריטה פותחת את השנה בחיבוק חם עם בנותיה משי ונועם

ריטה ושתי בנותיה, משי ונועם, חגגו יחד את סעודת החג. דווקא משי קליינשטיין העלתה לפייסבוק שלה תמונה של שלושתן עם הכיתוב: “נתפסו בשעת מעשה. שנה טובה מתחילה בחיבוק עם שתי אלה”. אהבנו.

4מיכל אנסקי מברכת לשנה מתוקה

מיכל אנסקי: “שנצליח להביא את עצמנו בגירסה המדויקת ביותר עבורנו לעולם, לילדים שלנו ולאהובינו”

מיכל אנסקי, הנמצאת גם היא בחודש החמישי להריונה, העלתה לרשת תמונה שלה עם קינוחים מתוקים וכתבה: “מי ייתן והשנה הבאה תביא איתה תשובות, דרכים ויכולות לבחור ולצעוד בהם בשמחה. שנצליח להביא את עצמנו בגירסה המדויקת ביותר עבורנו לעולם, לילדים שלנו ולאהובינו בדרך שנבחר בה בשמחה וברצון מלא. מאחלת לכולכם שנה טובה, מבורכת ומתוקה, וחתימה טובה”.

5בני גנץ ואשתו רויטל

בני גנץ ואשתו רויטל: “שנפעל על פי המאחד ולא המפריד”

הברכה של בני גנץ, יו”ר כחול לבן: “שתהיה לכולנו שנה בה נבחר לזהות ולפעול על פי המאחד ולא המפריד. שנה שבה אזרחי ישראל כולם ירגישו שייכים, לא משנה מאיפה באו או למי הצביעו. שתהיה לנו שנה של אחדות. ‘תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה’. חג שמח ושנה טובה ממשפחת גנץ”.

6מירי רגב צילום משכית

מירי רגב: “הברכה שורה טוב יותר בציבור שלם יותר”. צילום: “משכית”

הברכה של מירי רגב, שרת התרבות והספורט: “חכמינו מלמדים, כי סיכויי ההתחדשות וקבלת השפע גדלים משמעותית, כשעם ישראל נוהג בכבוד זה בזה, ומצוי בשלום זה עם זה, כי הברכה שורה טוב יותר בציבור שלם יותר. נאחל שהשנה החדשה תביא עימה התחדשות ובשורות טובות לעם ישראל, שתכלה קללת הפירוד וההסתה, ונדע לנהל את הוויכוחים בינינו מתוך כבוד הדדי ואהבה לעמנו. כי שלום וברכה מתחילים קודם כל מתוכנו. שנה טובה ומתוקה!”

7אורנה ברביבאי ליד דוכן הרימונים והמתמרים בשוק רמלה

אורנה ברביבאי ליד דוכן הרימונים והמתמרים בשוק רמלה

ח”כ כחול לבן אורנה ברביבאי אומנם מתגוררת בתל-אביב, אבל את הקניות היא עושה בשוק האהוב עליה, שוק רמלה, וכך עשתה גם ערב ראש השנה הזה. בתמונה שהעלתה לפייסבוק שלה, ליד דוכן רימונים ותמרים, כתבה: “יהי רצון מלפניך אלוהינו ואלוהי אבותינו שירבו זכויותינו כרימון”. אמן.

8איילת שקד ובת משפחה

איילת שקד ובת משפחה מתכוננות לראש השנה

איילת שקד, ראש מפלגת ימינה, אוהבת גם להיות במטבח, ולפני ארוחת החג העלתה לפייסבוק שלה תמונה שבה היא מכינה חלות, וכתבה: “חלות כוסמין עם דבש, עבודה של כל הבנות לבית משפחת שקד. שנה טובה ומתוקה!”.

9ציפי חוטובלי עם בעלה ושלוש בנותיהם בגלויה מתוקה לראש השנה.

ציפי חוטובלי עם בעלה ושלוש בנותיהם בגלויה מתוקה לראש השנה. צילום יולי ברוש

ציפי חוטובלי, סגנית שר החוץ וח”כ הליכוד, העלתה לרשת גלויה מקסימה שלה עם בעלה, המשפטן אור אלון, ועם שלוש הבנות המתוקות שלהן – מעין, אלירז ונעה – וכתבה: “שנה טובה ומתוקה לכל בית ישראל”. יפה לה.

10בנימין ושרה נתניהו במטבח ביתם עם סיר לחג

בנימין ושרה נתניהו במטבח ביתם עם סיר לחג

גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה, עיצבו גלויה לראש השנה והעלו אותה לרשת, שבה נראים השניים במטבח ביתם, טועמים מאחד מסירי החג, ומאחלים “שנה טובה ומתוקה לכל אזרחי ישראל”.

;