fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/01/מייק-אפ-טובים-לגיל-40-scaled.jpg

10 סוגי המייק-אפ הטובים ביותר לנשים מעל גיל 40

יש כיסוי: מייק-אפים חכמים שגם מטפחים את העור, ממצקים אותו, מעניקים לחות ופועלים נגד הזדקנות

1אב צילום יחצ בובי בראון

צילום יח”צ: בובי בראון

ככל שאת מתבגרת, עור פנייך עובר שינויים. גיל המעבר, שינויים הורמונליים, חשיפה לשמש, זיהום סביבתי, עישון ותזונה לקויה יכולים לייבש את עורך, מה שעלול להוביל להופעת אותם קווי צחוק וקמטים. אומנם ההתבגרות עושה את שלה, אך ייתכן שהמוצרים בהם השתמשת מאז הלימודים כבר אינם האפשרות היעילה ביותר. הגיע הזמן להשקיע במייק אפ שמתאים לעור הספציפי שלך. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות שם בחוץ, איך תדע איזו מהן הכי טובה?

למרבה המזל, תמצאי ברשתות הפארם מייק-אפים רבים לעור בוגר – ממייק-אפ לכיסוי מלא לעור יבש, לטשטוש קמטים וקמטוטים, לטיפול בכהויות, בנקבוביות מוגדלות או בכתמי גיל. יתרה מכך, רבים מהם מכילים מרכיבים הנמצאים בדרך כלל בסרום ובלחות האנטי אייג’ינג שלך – כגון חומצה היאלורונית וויטמין C – כדי לשפר את המרקם והגוון תוך מתן כיסוי שאחריו העור נראה זוהר וצעיר למראה.

איך למרוח את המייק-אפ? הקפידי למרוח קרם לחות על אזור הפנים והצוואר, לפחות 10 דקות לפני שאת מתאפרת. קרם הלחות פותח את הנקבוביות וחשוב לחכות עד שהן ייסגרו מחדש טרם השימוש במייק-אפ.

הכלל הכי חשוב למייק-אפ עבור עור בוגר הוא “כמה שפחות”. שכבה עבה של מייק-אפ עלולה להדגיש את הקמטים ולכן מומלץ ליצור שכבה דקה ככל האפשר, אפילו על חשבון חוסר הסתרה רק לא לגרום לקמטים להיראות יותר. אם יש משהו שאת רוצה להסתיר – השתמשי בקונסילר ועליו מרחי שכבה דקה של מייק-אפ. ברוב המקרים מומלץ לוותר גם על פודרה.

ואל תשכחי את הצוואר: יש לטשטש את הגבולות עם הצוואר והאוזניים, כדי שלא יישארו קווים. אפשר לקחת מברשת גדולה עם מעט פודרה, או סומק בגוון שזוף-טבעי, וליצור באמצעותה מעבר אחיד מהפנים לצוואר.

איך תבחרי את המייק-אפ הנכון?

1.התאמה לסוג העור: לעור שמן מומלץ מייק-אפ נוזלי נטול שומן במראה מאט, בעוד שלעור יבש כדאי לבחור במייק-אפ עשיר בלחויות וויטמינים.

2.חשיבות ההתנסות: חשוב לנסות את המייק-אפ על הפנים או על קו הלסת ולא על גב כף היד (הגוון שלה שונה לגמרי). הגוון צריך ל”היעלם” ולהתמזג עם העור ולהתאים לגוון הצוואר.

3.מבחן אור היום: לאחר שבחרת את הגוון שנראה לך מתאים, חשוב לבדוק את המייק אפ בתאורה נכונה (צאי איתו מהחנות אל אור השמש), זכרי שפלורסנט מנטרל את כתמתמות העור ויוצר אשליה של מראה מאט ובהיר.

4.עמידות: כיום ניתן למצוא מייק-אפים העמידים עד ל-16 שעות ואפילו עמידים בפני זיעה ולחות, כך שאם את נוהגת לבלות שעות ארוכות מחוץ לבית, העדיפי תכשיר מייק-אפ עמיד, שלא ייעלם בדיוק ברגע שאת רוצה להיראות במיטבך.

5.בחירת הגוון: צבע המייק-אפ יכול להיות, לכל היותר, עד טון אחד בהיר יותר מצבע עורך. מומלץ לא להשתמש במייק-אפ בגוון כהה יותר מהעור, כי הוא נוטה לבגר ולשוות לפנים מראה של מסיכה.

6.מראה שזוף: במידה ואת חובבת מראה שזוף יותר, מומלץ לעשות שימוש נקודתי ומחושב בחומרים בעלי שקיפות, כמו ברונזר, פודרה או סומק כהים. ניתן להשתמש בטון מעט כהה יותר למראה שזוף וקיצי.

הטיפים באדיבות “לוריאל פריז”, מאת נטע קרצו-נייגר.

10 המייק-אפים הטובים ביותר מעל גיל 40

1אסתי לאודר

מייק-אפ עם טכנולוגיית סרום אנטי אייג’ינג של “אסתי לאודר”

Perfectionist Youth-Infusing Makeup SPF 25מייק-אפ עם טכנולוגיית סרום אנטי אייג’ינג של “אסתי לאודר” – מייק-אפ שמבטיח את כל יתרונות טיפוח העור ותוך כדי מעניק גימור קורן. בעל טכנולוגיית סרום אנטי אייג’ינג שמזינה ומפחיתה את מראה הקווים הדקים והיבשים. מטרתו לספק כיסוי בינוני עד מלא, ולהשאיר מראה טבעי, נקי ונטול ברק. מכיל גם מקדם הגנה 25 להגנה על העור מפני קרני UV מזיקות. מתקן המשאבה שלו נועד לספק את הכמות הנכונה של המוצר ליישום קל ופשוט. למייק-אפ 12 גוונים.

לרכישה עכשיו

2רבלון

מייק-אפ אנטי אייג’נג למיצוק והרמה של “רבלון”

Age Defying Firming and Lifting Makeup – מייק-אפ אנטי אייג’נג למיצוק והרמה של “רבלון” – נוסחת המייק-אפ משלבת חומצה היאלורונית, קומפלקס הרמה בלעדי ומרכיבי לחות עוצמתיים. המייק-אפ, בעל מקדם הגנה 15, מרכך את מראה קווי ההבעה, מחליק את העור ומגביר בו את הלחות, למראה קורן ומצעיר.

לרכישה עכשיו 

3דיור

מייק-אפ סרום אנטי אייג’ינג של “דיור”

Diorskin Nude Air Serum Foundation – מייק-אפ סרום אנטי אייג’ינג של “דיור” – מייק-אפ מסידרת “דיור סקין” בעל טכנולוגיית חמצן אקטיבי בשילוב שמנים שונים, ויטמינים ומינרלים, המטשטשים פגמים בעור. בנוסף, מכיל גם פיגמנטים מזוגגים כדי לייצר באופן מידי גוון עור אחיד. טפטפת הדיוק הגבוהה של המייק-אפ מספקת את הכמות הנכונה בדיוק של מייק-אפ נוזלי ועדין הנמרח בקלות.

לרכישה עכשיו

4לנקום

מייק-אפ למיצוק העור של “לנקום”

Régenerie Lift Makeup SPF 27 – מייק-אפ למיצוק העור של “לנקום” – מייק-אפ שיגרום לעור שלך להיראות זוהר ולהרגיש מוצק יותר בזכות טכנולוגיית מיצוק בשילוב ויטמין E ומרכיבי טיפוח פעילים לטיפוח העור. בעל מקדם הגנה 27 המעניק כיסוי, בינוני עד מלא, של עד 12 שעות, תוך מיצוק וליחוח העור. העור נראה לעין חלק יותר, ואילו פגמים, כולל כתמים כהים וקמטים, נראים ממוזערים גם כן.

לרכישה עכשיו

5לוריאל פריז

מייק-אפ למראה זוהר ל-24 שעות של “לוריאל פריז”

Infallible Pro-Glow Foundation – מייק-אפ למראה זוהר ל-24 שעות של “לוריאל פריז” – מייק-אפ קרם בשפופרת המציע כיסוי בינוני העמיד עד 24 שעות למראה טבעי ובריא. בעל מקדם הגנה 15, אידיאלי לעור רגיל ויבש, מסתיר באופן מידי פגמים ומעניק גוון עור נקי וזוהר.

לרכישה עכשיו 

6בובי בראון

מייק-אפ סטיק עם לחות של “בובי בראון”

Skin Foundation Stick – מייק-אפ סטיק עם לחות של “בובי בראון” – מייק-אפ סטיק בנוסחת טכנולוגיה חכמה המיועד להעניק לעור לחות ממוקדת או שליטה בשומניות שלו – תלוי במה שצריך העור הבוגר שלך. הנוסחה זמינה ב-30 גוונים, ומספקת כיסוי בינוני עד מלא ונראית כמו עור שני. המייק-אפ מוצע עם מוליך מקל קל לשימוש, מה שהופך אותו מושלם לטאצ’-אפים מהירים.

לרכישה עכשיו

7קליניק

מייק-אפ וקונסילר בתכשיר אחד של “קליניק”

Beyond Perfecting Foundation + Concealer – מייק-אפ וקונסילר בתכשיר אחד של “קליניק” – מייק-אפ וקונסילר למראה טבעי, העמיד ל-24 שעות. מתאים לעור יבש מעורב, שמן מעורב ושמן. בשל מרקמו הקליל, הלחות שבו ורמת הפיגמנטים העשירה הוא אינו סותם נקבוביות, מניח לעור לנשום בנוחות וגוון המייק-אפ אינו משתנה.

לרכישה עכשיו 

8ניוטרוג'ינה

מייק-אפ עם בוסט של לחות של “ניוטרוג’ינה”

Hydro Boost Hydrating Tint – מייק-אפ עם בוסט של לחות של “ניוטרוג’ינה” – הנוסחה נטולת השמן של המייק-אפ כוללת גם חומצה היאלורונית – מרכיב לחות אינטנסיבי המשמש לעיתים קרובות בסרומים ובקרמים נגד הזדקנות כדי ללחח היטב את העור. המייק-אפ שוקע בעור כמו קרם לחות ומעלים קווים דקים וקמטוטים. מוצע ב-10 גוונים.

לרכישה עכשיו

9מייבלין ניו-יורק

מייק-אפ אנטי אייג’ינג המטשטש נקבוביות של “מייבלין ניו-יורק”

Instant Age Rewind Treatment Makeup – מייק-אפ אנטי אייג’ינג המטשטש נקבוביות של “מייבלין ניו-יורק” – המייק-אפ מחליק באופן מידי על העור (לא שוקע פנימה), מטשטש נקבוביות, ממלא קווים דקים ולא מתיישב בקמטים. הנוסחה מכילה נוגדי חמצון וקולגן, אשר מהדקים נקבוביות ומשפרים את גמישות העור. בנוסף, יש לו מקדם הגנה 18 המספק הגנה מפני השמש.

לרכישה עכשיו 

10סיסלי פריז

מייק-אפ אנטי אייג’ינג של “סיסלי פריז”

Sisleÿa Le Teint Anti-Aging Foundation – מייק-אפ אנטי אייג’ינג של “סיסלי פריז” – מייק-אפ הפועל נגד סימני הזמן, מטשטש פגמים באופן מידי, מחליק את העור וממצק אותו, תוך הענקת גימור עדין ומראה טבעי. הנוסחה מכילה קומפלקס בוטני, כמו בכל סידרת “סיסליה”, הנלחם בכל שלושת סוגי ההזדקנות: גנטי, סביבתי והתנהגותי.

לרכישה עכשיו

;