fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2020/04/מעשים-טובים-7-גדול.jpg

השף אסף גרניט מפנק צוותי רפואה, עציצים ופרחים לניצולי שואה וטיפולי יופי לרופאים

יותר ויותר עסקים, עמותות ואנשים פרטיים מתגייסים לעזור כדי לנצח את הקורונה. והפעם השף אסף גרניט מפנק צוותי רפואה, עציצים ופרחים לניצולי שואה וטיפולי יופי לרופאים

1אודי שאולוף אמרכל הדסה אסף גרניט פרופ זאב רוטשטיין מנכל הדסה ברונו לביא משנה למנכל צילום יהב יעקב

משאית האוכל של “מחניודה”, מימין לשמאל: אודי שאולוף, אמרכל הדסה, השף אסף גרניט, פרופ’ זאב רוטשטיין, מנכ”ל הדסה, וברונו לביא, משנה למנכ”ל הדסה. צילום: יהב יעקב

מסע קולינרי

השף אסף גרניט ושותפיו לקבוצת “מחניודה” התניעו את משאית האוכל שלהם ויצאו לפנק את צוותי הרפואה בבתי החולים ברחבי הארץ כדי להביע הערכה ולעודד את ציבור העסקים לצאת לפעולה כדי להתחיל להניע את גלגלי המשק מחדש. המסע הקולינרי נפתח בבית החולים הדסה עין כרם, כל מנות השף בושלו במקום בכלים שנתרמו על ידי “נעמן”. בהמשך יבשלו גרניט ושותפיו לצוותים הרפואיים באיכילוב, רמב”ם ועוד. דודי כהן, מנכ”ל “נעמן גרופ”, אמר כי כשאסף, שמלווה את “נעמן” שנים כיועץ האסטרטגי של המותג, העלה את הרעיון של מסע הפוד טראק, הם נרתמו מיד למשימה המבורכת.

2אנשי צוות בבית החולים שערי צדק נהנים מהמבורגרים

אנשי צוות בית החולים שערי צדק נהנים מהמבורגרים

אוכלים ומפקחים

גם בבית חולים שערי צדק בירושלים לא ישארו רעבים. ההסתדרות ורשת “בורגראנץ'” החליטו לפנק את אנשי הצוות הרפואי בבית החולים, ושלחו להם ארוחות המבורגר. יובל אורגד, מבעלי “בורגראנץ'”, דודו בצלאל, סמנכ”ל התפעול של ההסתדרות ומשה ליאון, ראש עיריית ירושלים, באו לפקח מקרוב.

3מחלקים עציצים לניצולי שואה. מימין לשמאל ליאורה כהני ונעה ברק צלם טל שובל

מחלקים עציצים לניצולי שואה, מימין לשמאל ליאורה כהני ונעה ברק. צילום: טל שובל

מעודדים את הניצולים

כפר עידוד למען ניצולי השואה יצא במיזם משותף עם חיילי מילואים מחיל הרפואה במסגרתו חולקו 130 עציצים לניצולים. את העציצים הכינו וארזו דיירי כפר עידוד, אנשים עם צרכים מיוחדים, שעובדים במשתלה שיקומית ייחודית בכפר הפתוחה לקהל הרחב ומשמשת כלי טיפולי-שיקומי עבור הדיירים. הדיירים אחראים על הטיפול והגידול של צמחי המשתלה ומתמחים בשתילת ייחורים עבור משתלות חיצוניות. לכל עציץ צורף פתק “תמיד בשבילכם” כדי להזכיר לניצולי השואה שגם בימים אלו שהם מבודדים בביתם הם לא נשכחו והם לא לבד.

4מחלקים פרחים לניצולי שואה

מחלקים חמניות לניצולי שואה

חמניות או לא להיות

רשת ZER4U חילקה בהתנדבות 25 אלף פרחי חמניות לניצולי שואה בכל הארץ בשיתוף מיזם מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים של אל”מ במיל. רונית לב ופיקוד העורף. יוסי כהן, מנכ”ל רשת ZER4U, אמר כי במיוחד בימים אלה, כשכל האוכלוסייה הבוגרת מצויה בבידוד חברתי ומשפחתי, החליטו להרים את הכפפה ולשמח את ניצולי השואה בישראל, ולתת להם כתף תומכת וחיבוק אוהב.

5דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור צילום אלון שפרנסקי (8)

דר’ להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, העניקה טיפולי יופי לצוותי רפואה ומד”א. צילום: אלון שפרנסקי

יופי של רופאים

חבישת מסכות וציוד מגן אינה מיטיבה עם עור הפנים והצוואר של הצוותים הרפואיים, ומסבה להם נזק. בנוסף, עמידה של שעות ארוכות על הרגליים, עבודה תחת לחץ ולילות ללא שינה, משווים לעור הפנים מראה עייף וחסר חיוניות. דר’ להבית אקרמן החליטה להעניק ל-300 רופאים/ות, אחים/אחיות ולצוותי רפואה של בית חולים אסף הרופא וצוותי הרפואה של מד”א, מתנה אישית: טיפול אינדיווידואלי למיצוק, לשיקום ולחידוש עור הפנים עם לייזרים ומכשור רפואי המתקדם בעולם. שווי כל טיפול: 2,000 שקל. עכשיו רק נותר לחכות לאישור עבודה שיתיר לקוסמטיקאיות לעבוד.

;