fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2022/11/מדגמנים-2-בגיל-40-פלוס.jpg

ליופי אין גיל: 5 סלבס בגילאי 40, 50 ו-60 שמככבים בקמפיינים לאופנה לחורף 2022/3. חלק 2

אהבנו: מכריסטי טרלינגטון (53), אווה לונגוריה (47) ועד איזבל אדג’ני (67) וג’ורג’ קלוני (61)

השנה, כמו בשנים האחרונות, יותר ויותר מותגי אופנה מובילים בעולם בוחרים לגייס כוכבים מפורסמים לקמפיינים שלהם, במיגוון גילאים וצבעים.

1כריסטי טרלינגטון לאתלטה

כריסטי טרלינגטון, 53: Athleta

כריסטי טרלינגטון, 53, גם היא מדוגמניות-העל של שנות ה-90 והמייסדת של העמותה Every Mother Counts (הפועלת כדי להפוך הריון ולידה בטוחים לכולן בכל מקום). במשך שנים היתה כריסטי הדוגמנית המועדפת לצילומי אופנה ספורטיביים, והחורף היא גויסה לקמפיין חורף 2022/3 של מותג הספורט Athleta, שכולל גם אמה, אחותה, גיסתה ובתה שעשו עמידת ידיים על החוף.

2אווה לונגוריה על מסלול לוריאל פריז

אווה לונגוריה, 47: לוריאל פריז

השחקנית אווה לונגוריה, 47, השתתפה בחודש שעבר בתצוגת האופנה של “לוריאל פריז”, במסגרת שבוע האופנה בפריז, תצוגה שחגגה את העוצמה הנשית והעניקה השראה לכל הנשים באשר הן תחת הכותרת “ללכת עם הערך שלהן” (Walk Their Worth). לונגוריה משמשת כבר שנים כאחת מדוברות היופי של “לוריאל פריז”.

3איזבל אדג'ני לאמי פריז

איזבל אדג’ני, 67: Ami Paris

הכוכבת הצרפתייה, 67, היא ההוכחה הטובה ביותר שליופי אין גיל. העונה היא מככבת בקמפיין של בית האופנה הפריזאי Ami Paris, שצולם על ידי אלסדיר מקללן, במראה מסתורי שכה אופייני לה. אדג’ני, המייצגת את היופי הצרפתי החופשי, ידועה כמי שנאבקת שנים למען שוויון זכויות לנשים.

4קים קרדשיאן לבלנסייגה

קים קרדשיאן, 42: בלנסייגה

נראה כי קים קרדשיאן, 42, נמצאת בכל מקום: היא צולמה לקמפיין חורף 2022/3 של “סטיוארט וויצמן”, היא מקדמת את מותג המחטבים שלה “סקימס”, מצטלמת למותג היופי שלה, משתפת פעולה עם “דולצ’ה וגבאנה” ועכשיו היא מובילה את הקמפיין של בית האופנה “בלנסייגה”, אחד הקמפיינים הנחשבים בתעשיית האופנה.

5ג'ורג' קלוני לאומגה

ג’ורג’ קלוני, 61: אומגה

על גברים אומרים שהם משתבחים עם השנים, לא מזדקנים. זה נכון במיוחד במקרה של ג’ורג’ קלוני, 61, שהשנים והשיער המאפיר עושים לו רק טוב. גם החורף ממשיך השחקן האמריקאי לשתף פעולה עם מותג שעוני היוקרה “אומגה” (בארץ בייבוא “אימפרס”). קלוני מצולם בקמפיין כשהוא עונד את אחד משעוני הנירוסטה של המותג עם חוגה כחולה כשהוא יושב במכונית קלאסית, התייחסות המחזירה את מקורו של השעון בעולם המירוצים.

;