fbpx
https://rootavor.com/wp-content/uploads/2021/02/קרם-עיניים-לאחר-גיל-40.jpg

10 הקרמים הטובים ביותר לאזור העיניים לנשים לאחר גיל 40

הקרמים שיסייעו לך לטשטש עיגולים כהים, להפחית נפיחות, לרכך את קמטוטי ההבעה ולמצק את העור

צילום יחצ לוריאל פריז

צילום יח”צ: “לוריאל פריז”

אזור העיניים (כמו גם כפות הידיים) הוא מהראשונים לגלות את סימני הגיל. העור מסביב לעיניים הוא עדין, דליל, חסר תמיכה בשומן בסיסי, אין בו כמעט בלוטות חלב, ולכן הוא פגיע מאוד ליובש ולצניחת העור. הוסיפי לכך את תנועות השרירים התכופות היוצרות קמטי הבעה, בתוספת אדמומיות ועיגולים כהים מסביב לעיניים בגלל רשת נימים צפופה – והתוצאה בהחלט לא מאירת עיניים.

לא משנה מהו גילך או מהו סוג העור שלך, עובדה אחת ברורה: לקרם עיניים צריך להיות מקום קבוע בשיגרת היופי שלך – לא משנה אם את בת 40, 50 או 60; לא משנה אם עורך יבש, שמן, מעורב, בהיר, כהה, חלק או עם כתמים. שימוש בקרם עיניים זה כמו להשתמש בסבון כלים כדי לשטוף את הידיים, מסבירים רופאי עור. העור מסביב לעיניים עדין כל כך, ולכן קרמים רבים לעיניים מכילים רכיבים ייחודיים – או מרכיבים בריכוזים נמוכים יותר – לטיפול יעיל באזור מבלי לגרום לו לגירוי.

לאזור העיניים מומלץ בחורף להשתמש בקרמים עשירים יותר, שכן שינויי מזג האוויר הפכו את העור הרגיש שסביב העיניים לרגיש עוד יותר. לכן, כדאי כעת להשתמש בקרם עיניים הפועל נגד הקמטים ונגד רפיון העור ומעדן את העור היבש שמסביב לעיניים. כשאת רוצה קרם עיניים שעושה את העבודה, חפשי נוסחאות המכילות מרכיבים כמו רטינול, פפטידים, קפאין, ויטמין C וחומצה היאלורונית.

כיצד תבחרי קרם עיניים שיתאים לך?

מה הופך קרם עיניים לאנטי אייג’ינג? הנה כמה מרכיבים עיקריים לחיפוש ללא קשר לסוג עורך או לגוון שלו.

*חומצה היאלורונית: נמצאת באופן טבעי בעור ומעניקה לו לחות. עם הגיל, העור מסביב לעיניים הופך ליבש יותר וקמטים מתחת לעיניים הם תוצאה של יובש. לכן וקרם עיניים עם חומצה היאלורונית יהיה פתרון טוב לבעיה זו.

*פפטידים: פפטידים הם סוג של חלבון הנמצא בגוף האדם, בחי ובצומח. מטרתם של הפפטידים לעורר את מערכת ההגנה הקיימת בעור, לסייע לתקן ולרפא את עצמו, תכונות טבעיות שעם השנים (במיוחד כשעוברים את גיל 30) הגוף שלנו מתחיל לאבד. הפפטידים מקטינים את מראה הקמטים ומסייעים בבניית חומצה היאלורונית וקולגן. קרם עיניים עם פפטידים מתאים לליחוח העור, למיצוקו ולטשטוש קמטים.

*רטינול: נגזרת ויטמין A זו מגרה ייצור קולגן ומקדמת תחלופת תאים כדי לעזור להפחית סימני הזדקנות. מכיוון שהעור מתחת לעיניים כל כך רגיש, רופאי עור ממליצים על מוצרים עם ריכוזים נמוכים יחסית של רטינול לאזור זה. קרם עיניים עם רטינול מסייע להפחתת קמטים וקמטוטים.

*חשוב: ברוב הקרמים לעיניים קשה למצוא מקדמי הגנה נגד קרני UV – קרניים שמפרקות את הקולגן ומזקינות את העור, גם באזור העיניים. לכן, אם אין בקרם העיניים שלך מקדם הגנה, השלימי את שיגרת הטיפוח עם קרם הגנה מפני השמש.

לפנייך, 10 הקרמים הטובים ביותר לאזור העיניים לנשים לאחר גיל 40. כל אחד מהם נרקח בדיוק לעור הדק והרגיש ביותר בגופך.

10 הקרמים לעיניים הטובים ביותר לאחר גיל 40

1אסתי לאודר

קרם-ג’ל עיניים לתיקון לילה מתקדם של “אסתי לאודר”

Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex – קרם-ג’ל עיניים לתיקון לילה מתקדם של “אסתי לאודר” – קרם עיניים במרקם ג’ל  בעל טכנולוגיה ייחודית המעצימה את תהליך ייצור הקולגן הטבעי של העור, כך שהוא נראה מתוח, מוצק וקורן יותר. הקרם תורם להפחתת מראה קמטים וקמטוטים, כהויות ונפיחות מסביב לאזור העיניים, ונלחם בתופעות הלוואי של מחסור בשינה, נזקי UV והצטברות זיהום.

לרכישה עכשיו

2דיור

ג’ל עיניים אנטי אייג’ינג של “דיור”

Capture Youth Age-Delay Advanced Eye Treatment – ג’ל עיניים אנטי אייג’ינג של “דיור” – טיפול עיניים מתקדם המחייה את קווי המתאר של העיניים, מטפל בנפיחות, בעיגולים כהים, בקווים דקים ובקמטים. משולב במרכיב שמקורו טבעי עם יעילות הדומה לרטינול. מחדש את העור ומחליק אותו. העיניים שומרות על מראה רענן לאורך כל היום.

לרכישה עכשיו

3שיסיידו

קרם עיניים לטיפול בקמטים של “שיסיידו”

Benefiance Wrinkle Smoothing Eye Creamקרם עיניים לטיפול בקמטים של “שיסיידו” – קרם עיניים לטיפול אינטנסיבי בכל סוגי הקמטים והקמטוטים סביב העיניים. מבוסס על טכנולוגיית “רנורה פלוס” וקומפלקס אצות ים. מחדיר לחות ומעניק לעור סביב העיניים מראה חלק, גמיש וזוהר. הטכנולוגיה המתקדמת מסייעת לשפר את הדרך שבה העור קולט, אוסף ומעביר מסרים ואותות, כדי להחזירו לתפקוד מלא.

לרכישה עכשיו

4וישי

קרם עיניים עם מאיץ חומצה היאלורונית של “וישי”

Mineral 89 Eyes – קרם עיניים עם מאיץ חומצה היאלורונית של “וישי” – קרם העיניים מלחח, מחליק ומבהיר את אזור העיניים העדין, מסייע בהפחתת מראה שקיות עיניים, עיגולים כהים וקווים דקים. הודות לנוסחה חזקה – המופעלת על ידי שילוב של קפאין, חומצה היאלורונית מקורית, אדנוזין (אחת מאבני הבניין של חומצות הגרעין) ומים מינרליים תרמיים וישי 89% – העור נרגע באופן מידי ונראה מחודש ומואר.

לרכישה עכשיו

5לנקום

קרם עיניים מרים וממצק של “לנקום”

Renergie Lift Multi-Action Eye קרם עיניים מרים וממצק של “לנקום” – הקרם מרים וממצק את העור מסביב לעיניים, תוך הפחתת מראה של קווים דקים, קמטים ועיגולים כהים. מכיל קפאין, חומצה היאלורונית וחמאת שיאה. התוצאה: קווי המתאר של העיניים ייראו חלקים יותר וגמישים יותר וקמטים ועיגולים כהים מתחת לעין יופחתו.

לרכישה עכשיו

6קלרינס

קרם עיניים להרמת העפעפיים וצמצום קמטים, נפיחות ועיגולים כהים של “קלרינס”

Total Eye Lift – קרם עיניים להרמת העפעפיים וצמצום קמטים, נפיחות ועיגולים כהים של “קלרינס” – הקרם עשיר בתמציות צמחים טבעיות; שעוות קאסי ותמצית הרונגאנה אורגנית, המחליקה ומרימה את העפעפיים. תמציות נוספות וקפאין מסייעים בהפחתת טבעות כהות ונפיחות. קרם מומלץ לעיניים רגישות ולמי שמרכיבה עדשות מגע.

לרכישה עכשיו

7קילס

קרם עיניים מחיה קל לגברים של “קיל’ס

Facial Fuel Eye Fuelקרם עיניים מחיה קל לגברים של “קיל’ס” – גם לגבר שלך מגיע: קרם עיניים עם נוסחת קפאין וויטמין B3 להפחתת עיגולים כהים ונפיחות בעיניים. הקרם מחליק את האזור מתחת לעיניים עם לחות חסרת משקל לקירור והקלה מרעננת. מתאים לכל  סוגי העור.

לרכישה עכשיו

8לה רוש פוזה

קרם עיניים המכיל קפאין לטיפול בעיגולים כהים של “לה רוש פוזה”

Pigmentclar Eyes – קרם עיניים המכיל קפאין לטיפול בעיגולים כהים של “לה רוש פוזה” – עיגולים כהים יכולים לנבוע מחשיפה לשמש, גנטיקה, ואפילו שפשוף מוגזם של העיניים. קרם עיניים זה מטפל בדיוק בבעיית הכהויות, כשהוא מכיל ניאצינאמיד המסייע לאיחוד גוון העור ופיגמנטים המשקפים אור כדי להבהיר באופן מידי את האזור מסביב לעיניים. הנוסחה העדינה מאפשרת ספיגה קלה. מתאים לעור רגיש.

להשיג בבתי המרקחת

9ניוטרוג'ינה

ג’ל-קרם מעורר לעיניים עם חומצה היאלורונית לליחוח העור של “ניוטרוג’ינה”

Hydro Boost Eye Gel-Creamג’ל-קרם מעורר לעיניים עם חומצה היאלורונית לליחוח העור של “ניוטרוג’ינה” – ג’ל-קרם שפותח בשיתוף עם דרמטולוגים, הלוכד את הלחות בעור למשך 24 שעות ובכך שומר על גמישות העור ועל מראה עיניים רענן לאורך כל היום. באמצעות נוסחת הג’ל ההיאלורוני המחזקת את מחסום ההגנה של העור, העור סביב אזור העיניים מוזן מידית, סימני העייפות נעלמים ונוצר בסיס טוב למייק-אפ.

לרכישה עכשיו

10רוק

קרם עיניים עם רטינול לטיפול בקמטים, בנפיחות ובעיגולים כהים של “רוק”

Retinol Correxion Eye Cream – קרם עיניים עם רטינול לטיפול בקמטים, בנפיחות ובעיגולים כהים של “רוק” – רטינול ליד העיניים שלך נשמע אולי מפחיד, אבל עם הקרם העדין הזה אין לך מה לחשוש. הקרם, שזכה בפרס היופי הטוב ביותר לשנת 2020 ושנבדק על ידי רופאי עיניים, משחרר לאט-לאט את נגזרת ויטמין A כדי להילחם בקמטים הדקים סביב עינייך. מכיוון שהוא מכיל גם חומצה היאלורונית, הוא עושה את כל זה עם הרבה לחות.

לרכישה עכשיו

;